Ν. Κακλαμάνης: «Αυτό που λένε ότι «φάγαμε το βόδι και ήταν η ουρά» περιμένετε να δείτε αν υπάρχει πέραν της ουράς και άλλο βόδι»

«Δεν κατεψήφισα, ψήφισα ‘παρών’, δεν είπα ποτέ ότι είμαι αντιμνημονιακός», ξεκαθάρισε  o ανεξάρτητος πλέον βουλευτής, Νικήτας Κακλαμάνης, στο πρωινό του ΣΚΑΙ.  
«Η προσωπική μου αξιοπρέπεια δεν...
μου επέτρεπε να κάνω άλλη υποχώρηση», είπε (αναφερόμενος στο πολυνομοσχέδιο και στο «παρών» που δήλωσε) και υποστήριξε ότι το επίμαχο άρθρο είχε και πιο σημαντικά πράγματα από το γάλα και τα φαρμακεία.

«Αυτό που λένε ότι «φάγαμε το βόδι και ήταν η ουρά» περιμένετε να δείτε αν υπάρχει πέραν της ουράς και άλλο βόδι», αποκάλυψε ο Κακλαμάνης.

«Αντιλήφθηκα ότι μετά τη φορολογία ακίνητων η προσωπική μου αξιοπρέπεια δεν μου επέτρεπε να κάνω άλλη υποχώρηση» δήλωσε ξεκαθαρίζοντας όμως ότι αν είχε τη στήριξη της ΝΔ ή θα το ψήφιζε ή θα δήλωνε παραίτηση..

Ο κ. Κακλαμάνης, αναφερόμενος στη διαγραφή του, υποστήριξε ότι έγινε παράτυπα, καθώς δεν έχει λάβει κανένα σχετικό έγγραφο και ότι η διαγραφή γίνεται από πενταμελή ομάδα δεοντολογίας που δεν ορίζεται από τον πρόεδρο της ΝΔ.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια