Το "αστείο" του Λαζόπουλου. "Είδα ταμπέλα σε πολυκατοικία: άναψα καλοριφέρ. Είσοδος 10 ευρώ. Σερβίρεται και ποτό" . 

Το κοινό -αλήθεια, τι κοινό είναι αυτό ; - ξέσπασε σε γέλια. 
Είναι...  
για γέλια; ...

nonews-news.blogspot.gr/