Θα με κυνηγάει πάντα ότι αφαίρεσα ανθρώπινη ζωή λέει ο Σάββας Ξηρός....

“Ο καθένας πρέπει να ξέρει ότι όταν κουβαλάει όπλο, κουβαλάει πρώτα από όλα τον ίδιο τον δικό του θάνατο” λέει σε συνέντευξή του ο Σάββας Ξηρός.
Λάθος χαρακτηρίζει την “επανενεργοποίηση” του Χριστόδουλου Ξηρού ο αδερφός του Σάββας, σε συνέντευξή του στην “Εφημερίδα των Συντακτών”, τονίζοντας οτι “την περίοδο που έδρασε η 17Ν δεν φαινόταν τόσο πολύ ούτε η διαφθορά ούτε το πόσο ανάξιο είναι το πολιτικό προσωπικό να διαχειριστεί τις καταστάσεις της χώρας. Έτρεχαν τότε τα δανεικά και ζούσαν όλοι σε μια γυάλα ευδαιμονίας. Σήμερα πια όλα αυτά φαίνονται. Ο κόσμος είναι πιο συνειδητοποιημένος και δεν χρειάζεται κανένα να του υποδείξει τρόπους αντίδρασης. Τώρα είναι εποχή για μαζική και όχι ατομική δράση”.

"Είναι εποχή για μαζική και όχι για ατομική δράση" Σε ο,τι αφορά τις επικηρύξεις αναφέρει οτι “αντί να δαπανηθούν λεφτά σε επικηρύξεις θα τους πρότεινα να δώσουν αμνηστία για την υπόθεση της 17Ν. Η κοινωνία και η πολιτεία θα έχουν να κερδίσουν περισσότερα από αυτό. Ετσι κι αλλιώς, όλοι έχουμε εκτίσει πολύ μεγάλο μέρος των ποινών μας. Αυτός ο κύκλος έχει κλείσει”. 

Για όσα υπαινίσσεται ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος σχετικά με συνεργασία του Χριστόδουλου με τις Αρχές αναφέρει οτι “ο Γιωτόπουλος ζει στην πιο σκληρή απομόνωση απο όλους μας. Δεν ξέρω αν έχει πλήρη συνείδηση της κατάστασης που επικρατεί στην φυλακή ή που τις βρήκε τις πληροφορίες για να πει κάτι τέτοιο”.

«Αυτό που θα άλλαζα αν μπορούσα, από αυτή την ιστορία θα ήταν να μην έχω αφαιρέσει ζωή. Αυτό θα με κυνηγάει για πάντα και δεν μπορώ να κάνω και τίποτα για να το αλλάξω” αναφέρει. 

“Είμαι στην ουσία τυφλός”

Στην ίδια συνέντευξη ο Σάββας Ξηρός αναφέρεται στα σοβαρότατα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει και ζητεί να του επιτραπεί να νοσηλευτεί στο σπίτι του. “Μπήκα στη φυλακή με όραση 3/10 και τώρα έχω πλέον κάτω από 1/20” . “Είμαι στην ουσία τυφλός και γι αυτό ευθύνονται διαπιστωμένα οι συνθήκες κράτησής μου και οι αδυναμία πρόσβασης σε εξειδικευμένες υπηρεσίες”.

Αναφέρει επίσης ότι κοιμάται σε καρέκλα λόγω αναπνευστικών προβλημάτων ενώ όπως λέει έχουν διαπιστωθεί όζοι στους πνεύμονές του. 

“Ζητώ να μου επιτρέψουν να νοσηλευτώ στο σπίτι μου. Να κρίνουν οι δικαστές με βάση την κατάσταση της υγείας μου και όχι επηρεασμένοι από την υστερία των ΜΜΕ και τις άνωθεν παρεμβάσεις ου γίνονται από την εποχή του Ευαγγελισμού μέχρι σήμερα.... Μπορεί ειδικά σήμερα με την απόδραση του Χριστόδουλου να ευνοείται ακόμα περισσότερο το κλίμα εκδικητικότητας, όμως πιστεύω πως έχω σηκώσει δυσανάλογο βάρος σε σχέση με τη συμμετοχή μου στο ρόλο μου στη 17Ν.... έχω ήδη εκπληρώσει τις ποινικές αξιώσεις της πολιτείας”. 

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.