Νέος διάλογος Ψωμιάδη-Μπουρούση: Ο "Γιάνναρος" είχε μισό φακελάκι αλλά το κράταγε καβάτζα

http://www.sport.gr/files/news/2010-10-14/1287074463_bourousis.jpg
Ακόμα ένας διάλογος του διεθνή μπασκετμπολίστα [φώτο αριστερά ο "Γιάνναρος" όταν έπαιρνε το "φακελάκι" του], με τον μεγαλομέτοχο της Καβάλας, Μάκη Ψωμιάδη, υπάρχει στα νέα στοιχεία της υπόθεσης στημένων αγώνων, που ήλθαν σήμερα στο φως. Η συνομιλία διεξήχθη το μεσημέρι της 31ης Μαρτίου.

Ανάμεσα τους, διεμήφθησαν τα εξής:

Α: Λοιπόν Γιάννη ένα θα σου πω αγόρι μου, ξέχασε ότι έχει γίνει στο προηγούμενο ματς, ξέχασε αν σε έχει στεναχωρήσει κανένας προπονητής και τέτοια. Παίξε για πάρτι σου σήμερα. Μ’ ακούς;

Β: Σας ακούω κύριε Μάκη.

Α: Παίξε για σένα αγόρι μου, παίξε για πάρτι σου. Μην σκέφτεσαι το προηγούμενο ματς.

Β: Ναι, ναι έτσι είναι, έχω και το… γιατί προχθές δε πήρα τη βιταμίνη γιατί μου’ χε μείνει λίγο και θα τη πάρω σήμερα. Έχω σχεδόν το μισό πάνω από το φακελάκι.

Α: Παίξε για σένα αγόρι μου μη παίζεις για κανένανε. Χωρίς κανένα άγχος και μη σκέφτεσαι τίποτα.

Β: Τι γράφανε οι εφημερίδες, τι γράφανε γιατί δεν διάβασα;

Α: Τίποτα, τι να γράψουν οι εφημερίδες; Γράψτους στα αρχ… σου. Δείξε σήμερα τα αρχ… σου και να τους τελειώνεις επί τόπου.

Β: Θα παίξω καλά, ναι.

Α: Πάρτο πάνω σου το ματς σήμερα, εντάξει;

Β: Έγινε κύριε Μάκη.

Α: Καλή επιτυχία Γιάνναρε.

dexiextrem.blogspot.com/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια