(Όταν μια παιδοκτόνος έγινε VIP καλεσμένη – και κανείς δεν ρώτησε ποιος πληρώνει)
Είναι μια από τις σκοτεινότερες υποθέσεις της τελευταίας
δεκαετίας:
Μια μάνα κατηγορείται ότι σκότωσε δύο δικά της παιδιά, την αδερφή της και τον
μικρό Παναγιωτάκη.
Και όμως — επί 7 ολόκληρους μήνες, αντί να ερευνηθεί,
φιλοξενούνταν σε τηλεοπτικά πλατό.
Αντί να κρατείται υπό παρακολούθηση, έμενε σε ξενοδοχεία της Αθήνας.
Αντί να λογοδοτεί, πληρωνόταν.
Και το ερώτημα παραμένει:
💰 Ποιος πλήρωνε μια
άνεργη, ύποπτη για παιδοκτονία, για να κάνει "διακοπές" και να
βγαίνει στα κανάλια;
📺 Οι εκπομπές που την
έκαναν τηλεοπτικό προϊόν
🧼 «Αλήθειες με τη Ζήνα» –
Ζήνα Κουτσελίνη (Star)
Η Κουτσελίνη πέρασε την υπόθεση από συναισθηματικό
blender.
Εκεί είδαμε τη Μούρτζουκου να παρουσιάζεται ως “η τραγική μάνα που δεν την
καταλαβαίνουμε”.
Με δήθεν ειδικούς, με "εικονογλωσσολόγους", με δάκρυα και συγκίνηση.
🔴 Η Ζήνα δεν άφηνε
περιθώριο αμφιβολίας:
«Δεν πιστεύω ότι το έκανε. Δεν μπορεί να το έχει κάνει αυτή η μάνα.»
Το στούντιο της έγινε καταφύγιο ψεύδους. Όχι για
έρευνα. Για τηλεθέαση.
📡 «Αποκαλυπτικά» – Πέτρος
Κουσουλός (Open)
Ο Κουσουλός έπαιζε το παιχνίδι πιο “έξυπνα”.
Έριχνε υπονοούμενα. Έφερνε μαρτυρίες. Έλεγε “δεν αποκλείεται να εμπλέκεται”.
Αλλά ταυτόχρονα;
🟥 Την είχε σχεδόν
καθημερινά στην εκπομπή του.
Την παρουσίαζε, της έδινε βήμα, τη διατηρούσε ως πρωταγωνίστρια.
Και, σύμφωνα με πληροφορίες, της παρείχε οικονομική
στήριξη για να μένει στην Αθήνα — ώστε να είναι διαθέσιμη “ανά πάσα στιγμή”
για το γύρισμα.
🕵️♀️ «Φως στο Τούνελ» –
Αγγελική Νικολούλη (Mega)
Εδώ έχουμε το μοναδικό παράδοξο:
Η Νικολούλη ήταν η μόνη που υποστήριζε από την αρχή ότι “κάτι δεν πάει
καλά”.
Κάθε Παρασκευή την είχε στην εκπομπή — όχι για να τη λυπηθεί, αλλά για
να τη στριμώξει.
🟢 Οι ερωτήσεις της ήταν
κοφτερές.
🟢
Δεν πήρε θέση υπέρ της.
🟢
Της έσκαβε τηλεοπτικά τον λάκκο — αλλά συνέχιζε να την προβάλλει.
Αν έβγαζε νούμερα; Ναι.
Αν την πλήρωνε; Άγνωστο. Αλλά τα πλατό ήταν πάντα ανοιχτά.
🏨 Ανεργη – Αλλά
κυκλοφορούσε σαν VIP
Κανείς δεν αναρωτήθηκε δημόσια:
🔎 Πώς ζούσε η
Μούρτζουκου στην Αθήνα χωρίς δουλειά;
🔎
Ποιος πλήρωνε το ξενοδοχείο;
🔎
Ποιος κάλυπτε τα έξοδα για τις συνεχείς μετακινήσεις της στην Πάτρα;
Θυμίζουμε:
Είχε σχέση με τη μητέρα του Παναγιωτάκη. Της οποίας το παιδί — όπως καταγγέλλεται — σκότωσε
επειδή την είδε να μιλά με άλλον άντρα.
Κι όμως, την επισκεπτόταν συνεχώς, με λεφτά από το πουθενά.
🧑⚕️ Οι ιατροδικαστές της
Πάτρας – «Αθώα» με μια υπογραφή
Για μήνες, οι εκθέσεις των τοπικών ιατροδικαστών
“έβγαζαν” θανάτους χωρίς στοιχεία δολοφονίας.
Η υπόθεση παρέμενε “θολή”.
Η Μούρτζουκου θεωρούνταν θύμα της μοίρας.
❓ Τελικά ήταν ανικανότητα ή
συγκάλυψη;
❓
Ποιος πίεσε
για τέτοια
ευνοϊκή αντιμετώπιση;
❓
Γιατί χρειάστηκαν
7 μήνες για να “δέσει” η Αστυνομία την υπόθεση;
Όσο περίμεναν “να δέσει”, η Μούρτζουκου κυκλοφορούσε ως
“η μάνα που δεν της φτάνει ο πόνος”.
Με φώτα, μακιγιάζ και συμβόλαιο τηλεοπτικό — όχι δικαστικό.
📉 Το έγκλημα που έγινε
περιεχόμενο
Δεν ήταν απλή δημοσιογραφική κάλυψη.
Ήταν σκηνοθεσία. Ήταν ριάλιτι εγκλήματος.
Με σενάριο, επεισόδια και επανάληψη.
Και όσο ανέβαιναν τα νούμερα της Nielsen,
🩸
τόσο ξεπλενόταν η Μούρτζουκου στην κοινή γνώμη.
🧨 Κι η ερώτηση που μένει:
Ποιος πλήρωνε;
Ποιος έδινε χρήμα για να μην έχει η Μούρτζουκου ανάγκη να δουλέψει;
Ποιος της παρείχε φιλοξενία στην Αθήνα;
Ποιος εξασφάλιζε ότι θα είναι διαθέσιμη “για την επόμενη εκπομπή”;
Η απάντηση βρίσκεται πίσω από κάθε τηλεοπτικό πλάνο.
Πίσω από κάθε διαφήμιση.
Πίσω από κάθε εκπομπή που χρησιμοποίησε μια δολοφόνο για να φτιάξει σασπένς.
📢 Τελειώσατε. Όχι αυτή.
Εσείς.
Αυτοί που την προβάλλατε.
Αυτοί που την στολίσατε.
Αυτοί που ράψατε αφήγηση, πάνω από τάφους.
Zouzouni News – Εδώ δεν σηκώνουμε νεκρά παιδιά για να
βγάλουμε διαφημίσεις. Τους πετάμε στα μούτρα το αίμα που λένε “περιεχόμενο”.
0 Σχόλια
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.