Ο Κοροναϊός έχει διαλύσει ολόκληρη την οικονομία και δεν θα ήταν δυνατόν να γλυτώσουν από αυτόν και τα ΜΜΕ.
Ετσι ήρθε ο Πέτσας, που πήγε στα "λεφτόδενδρα" και άρχισε να μαζεύει 20 μύρια ζεστό χρήμα, για να το δώσει στα ΜΜΕ που στήριξαν την καμπάνια του ΕΟΔΥ.
Μέχρι εδώ βέβαια όλα καλά, όμως ο φίλτατος Πέτσας άρχισε να μοιράζει χρήμα και στους "πεθαμένους".
Για την ακρίβεια σε ιστοσελίδες που δεν υπάρχουν, όπως και σε σελίδες που δεν τις ξέρει ούτε αυτός που τις έχει.
Από την άλλη βλέπουμε όσους με λύσσα στηρίζουν τον Κούλη να παίρνουν μέχρι και δέκα φορές περισσότερα χρήματα σε σχέση με αυτούς που είναι ουδέτεροι. Υπάρχουν ακόμα κάποια ΜΜΕ που καλοβλέπουν τον Σύριζα, όμως αυτοί πήραν από τα τρία .... ξέρετε ποιο....
Δείτε ορισμένα παραδείγματα από την Λίστα Πέτσα για να καταλάβετε τι συμβαίνει.
Ο Best 92.6 με ακροαματικότητα 4,3% πήρε διαφήμιση 12.400 ευρώ, ενώ ο Athens Voice 102.5 με ακροαματικότητα μόλις 0,6% (δηλαδή το 1/7) πήρε διαφήμιση «Μένουμε Σπίτι» 49.600 ευρώ (δηλαδή 4 φορές περισσότερη).
Τα δύο free press της Αθήνας, το ένα, η Athens Voice του Φώτη Γεωργελέ, πήρε 180.000 ευρώ και το άλλο, η Lifo του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου, πήρε 120.000 ευρώ.
Το Kontra Channel, πήρε 30.000 ευρώ ενώ, το δεύτερο, το ανταγωνιστικό του Action24 πήρε 140.000 ευρώ.
Δύο εφημερίδες, η «Εφημερίδα των Συντακτών» του Σαββατοκύριακου, με κυκλοφορία 15.000 φύλλα, πήρε 30 χιλιάδες ευρώ ενώ ο «Τύπος της Κυριακής», με κυκλοφορία 8.500 φύλλα, πήρε 80 χιλιάδες ευρώ.
Το Tvxs.gr του Στέλιου Κούλογλου (παλαιότερα) πήρε 5 χιλιάδες ευρώ, ενώ το parapolitika.gr του Γιάννη Κουρτάκη 147 χιλιάδες ευρώ.
Γιατί το iefimerida.gr του Χρήστου Ράπτη πήρε 250.000 και το enikos.gr του Νίκου Χατζηνικολάου πήρε το 1/10 μόλις, δηλαδή 25.000 ευρώ;
Οσο για το Liberal.gr του Θανάση Μαυρίδη, αυτό πήρε 120.000 ευρώ, 12 φορές περισσότερα απ’ ό,τι το efsyn.gr που πήρε μόλις 10.000 ευρώ.
Γιατί το Θέμα 104.6 με 1,2% πήρε 40.000 ευρώ, ενώ ο 105.5 Στο Κόκκινο με 2,4%, διπλάσια ακροαματικότητα δηλαδή, πήρε μόλις 5.000, το 1/8 των χρημάτων;
Ετσι ήρθε ο Πέτσας, που πήγε στα "λεφτόδενδρα" και άρχισε να μαζεύει 20 μύρια ζεστό χρήμα, για να το δώσει στα ΜΜΕ που στήριξαν την καμπάνια του ΕΟΔΥ.
Μέχρι εδώ βέβαια όλα καλά, όμως ο φίλτατος Πέτσας άρχισε να μοιράζει χρήμα και στους "πεθαμένους".
Για την ακρίβεια σε ιστοσελίδες που δεν υπάρχουν, όπως και σε σελίδες που δεν τις ξέρει ούτε αυτός που τις έχει.
Από την άλλη βλέπουμε όσους με λύσσα στηρίζουν τον Κούλη να παίρνουν μέχρι και δέκα φορές περισσότερα χρήματα σε σχέση με αυτούς που είναι ουδέτεροι. Υπάρχουν ακόμα κάποια ΜΜΕ που καλοβλέπουν τον Σύριζα, όμως αυτοί πήραν από τα τρία .... ξέρετε ποιο....
Δείτε ορισμένα παραδείγματα από την Λίστα Πέτσα για να καταλάβετε τι συμβαίνει.
Ο Best 92.6 με ακροαματικότητα 4,3% πήρε διαφήμιση 12.400 ευρώ, ενώ ο Athens Voice 102.5 με ακροαματικότητα μόλις 0,6% (δηλαδή το 1/7) πήρε διαφήμιση «Μένουμε Σπίτι» 49.600 ευρώ (δηλαδή 4 φορές περισσότερη).
Τα δύο free press της Αθήνας, το ένα, η Athens Voice του Φώτη Γεωργελέ, πήρε 180.000 ευρώ και το άλλο, η Lifo του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου, πήρε 120.000 ευρώ.
Το Kontra Channel, πήρε 30.000 ευρώ ενώ, το δεύτερο, το ανταγωνιστικό του Action24 πήρε 140.000 ευρώ.
Δύο εφημερίδες, η «Εφημερίδα των Συντακτών» του Σαββατοκύριακου, με κυκλοφορία 15.000 φύλλα, πήρε 30 χιλιάδες ευρώ ενώ ο «Τύπος της Κυριακής», με κυκλοφορία 8.500 φύλλα, πήρε 80 χιλιάδες ευρώ.
Το Tvxs.gr του Στέλιου Κούλογλου (παλαιότερα) πήρε 5 χιλιάδες ευρώ, ενώ το parapolitika.gr του Γιάννη Κουρτάκη 147 χιλιάδες ευρώ.
Γιατί το iefimerida.gr του Χρήστου Ράπτη πήρε 250.000 και το enikos.gr του Νίκου Χατζηνικολάου πήρε το 1/10 μόλις, δηλαδή 25.000 ευρώ;
Οσο για το Liberal.gr του Θανάση Μαυρίδη, αυτό πήρε 120.000 ευρώ, 12 φορές περισσότερα απ’ ό,τι το efsyn.gr που πήρε μόλις 10.000 ευρώ.
Γιατί το Θέμα 104.6 με 1,2% πήρε 40.000 ευρώ, ενώ ο 105.5 Στο Κόκκινο με 2,4%, διπλάσια ακροαματικότητα δηλαδή, πήρε μόλις 5.000, το 1/8 των χρημάτων;
0 Σχόλια
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.