Αίτηση για άδεια να βγεις με την κόρη μου ΚΑΙ 8 απαράβατοι κανόνες....

Αν είσαι πατέρας και έχεις κόρη διάβασε το και βγάλε το σε αντίτυπα για να το συμπληρώνουν επίδοξοι κλαρινογαμπροί.

Επίσης κάθε παραβίαση των κανόνων, στην καλύτερη περίπτωση σε οδηγεί στο νοσοκομείο....



ΚΑΙ
8 ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ


Όταν βγαίνεις ραντεβού με την κόρη μου πρέπει...

Κανόνας # 1 - Αν σταματήσεις μπροστά στο σπίτι μου και κορνάρεις, ελπίζω να παραδίδεις κάποιο πακέτο, γιατί σίγουρα δεν πρόκειται να πάρεις την κόρη μου.

Κανόνας # 2 - Δεν αγγίζεις την κόρη μου μπροστά μου. Μπορείς να την κοιτάς, όσο το βλέμμα σου δεν κατεβαίνει πιο κάτω από τον λαιμό. Αν δεν μπορείς να κρατήσεις τα χέρια σου ή τα μάτια σου από το σώμα της κόρης μου, θα σου τα ξεριζώσω.

Κανόνας # 3 - Για να γνωριστούμε καλύτερα θα πρέπει να μιλάμε για αθλητισμό, πολιτική, και άλλα επίκαιρα θέματα. Μην το κάνεις αυτό. Η μόνη πληροφορία που απαιτώ από σένα είναι το πότε αναμένεται να φέρεις την κόρη μου ασφαλή στο σπίτι μου. Και η μόνη λέξη που θέλω να ακούσω επί του θέματος, είναι "ΝΩΡΙΣ".

Κανόνας # 4 - Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι είσαι δημοφιλής, με πολλές ευκαιρίες να βγεις με άλλα κορίτσια. Είμαι εντάξει με αυτό αν είναι εντάξει και η κόρη μου. Αν ξεκινήσεις να βγαίνεις μαζί της, πρέπει να συνεχίσεις μέχρι να αποφασίσει να τελειώσει η κόρη μου μαζί σου.
Αν την κάνεις να κλάψει, θα σε κάνω να κλάψεις πολύ άσχημα και με μεγάλο πόνο.

Κανόνας # 5 - Αν περιμένεις την κόρη μου να ετοιμαστεί δεν πρέπει να ξεφυσάς και να δυσανασχετείς. Αν ήθελες να είσαι στην ώρα σου για την ταινία δεν έπρεπε να βγαίνεις ραντεβού.
Η κόρη μου βάφεται, μία διαδικασία που μπορεί να πάρει περισσότερο από το να βάψεις εξαόροφο κτήριο. Αντί να δυσανασχετείς, γιατί δεν κάνεις κάτι χρήσιμο, όπως να μου αλλάξεις τα λάδια στο αυτοκίνητο, να μου κουρέψεις το γκαζόν, να λούσεις τον σκύλο μου...

Κανόνας # 6 - Τα ακόλουθα μέρη είναι απαγορευμένα όταν βγαίνεις ραντεβού με την κόρη μου: Μέρη στα οποία υπάρχουν κρεβάτια, καναπέδες και οτιδήποτε πιο μαλακό και άνετο από ξύλινο σκαμπό. Μέρη στα οποία δεν υπάρχουν γονείς, αστυνομικοί, ή καλόγριες. Μέρη στα οποία υπάρχει ημίφως, ή σκοτάδι. Μέρη στα οποία υπάρχει χορός ή κράτημα χεριών ή ευτυχία. Μέρη στα οποία η θερμοκρασία είναι αρκετά υψηλή ώστε να παρακινεί την κόρη μου να φορά σορτς, τοπάκια ή οτιδήποτε λιγότερο από χοντρά σουέτερ, μάλλινα παντελόνια και παλτά κουμπωμένα μέχρι τον λαιμό. Ταινίες με ρομαντικό ή σεξουαλικό θέμα θα πρέπει να αποφεύγονται, ταινίες με αλυσοπρίονα είναι εντάξει. Αγώνες ποδοσφαίρου είναι εντάξει. Επισκέψεις στο σπίτι των παππούδων είναι ακόμα καλύτερες.

Κανόνας # 7 - Μην μου λες ψέματα. Μπορεί να δείχνω αγύμναστος, καραφλός, μεσόκοπος, καλόβολος και όχι και τόσο έξυπνος. Αλλά σε θέματα που αφορούν την κόρη μου είμαι ο παντογνώστης και ανελέητος θεός του σύμπαντός σου.
Αν σε ρωτήσω που πηγαίνετε και με ποιους πηγαίνετε, έχεις μία ευκαιρία να μου πεις την αλήθεια, την πάσα αλήθεια, και τίποτε πέρα από την αλήθεια.
Έχω περίστροφο, φτυάρι και έναν αχρησιμοποίητο πίσω κήπο. Μην αστειεύεσαι μαζί μου γιατί ο πόνος παραμονεύει και θα είναι επώδυνος.

Κανόνας # 8 - Θέλω να με φοβάσαι. Να με φοβάσαι πολύ. Είναι πολύ εύκολο για μένα να μπερδέψω τον ήχο του αυτοκινήτου σου με τον ήχο εχθρικού αεροπλάνου.
Όταν είμαι σε συναγερμό, οι φωνές στο κεφάλι μου μου λένε να καθαρίσω τα όπλα όσο περιμένω να φέρεις την κόρη μου σπίτι. Μόλις παρκάρεις μπροστά στο σπίτι πρέπει να βγαίνεις από το αυτοκίνητο με τα χέρια ψηλά, να λες το σύνθημα, να ανακοινώνεις ότι έφερες την κόρη μου στο σπίτι ασφαλή, να της ανοίγεις την πόρτα να βγει και να επιστρέφεις πάλι στο αμάξι σου. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπεις μέσα στο σπίτι. Το πρόσωπο με τα χρώματα παραλλαγής στο παράθυρο είναι το δικό μου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια