ΣΟΚ: Συνάντηση Πούτιν με φάντασμα χθες βράδυ.

Την ώρα που βγαίνουν τα φαντάσματα και οι βρικόλακες, στις 12:30 την νύχτα, συνάντησε ο Πούτιν τον Κούλη Μητσοτάκη στο Καβούρι, μετά από συνεχείς οχλήσεις του στην Ρώσικη αντιπροσωπεία για να τον δεχτεί ο Πούτιν.


Βέβαια ο Κώστας Καραγκούνης είπε σε τηλεοπτική εκπομπή, περίπου, ότι ο Πούτιν ζήτησε επιτακτικά να συναντήσει τον Κυριάκο.

Αυτόν τον παμμέγιστο ηγέτη τον Κούλη, που όλη η υφήλιος ζητάει ραντεβού μαζί του, ζήτησε και ο καημένος ο Πούτιν να τον συναντήσει και τελικά του έκανε τη χάρη ο Κούλης και τον είδε τα μεσάνυχτα....

 Το zouzouni news έχει την συνομιλία των δυο ανδρών και σας την παρουσιάζει.
Διαβάστε την συνομιλία Πούτιν - Κυριάκου

Πούτιν: Κύριε Μητσοτάκη καλησπέρα, θα ήθελα παρακαλώ να δεχτείτε την πρόσκλησή μου να συναντηθούμε για να σας ενημερώσω για τις επαφές μου στην Ελλάδα.

Κούλης: Γειά σου ρε Βλαδίμηρε, αλλά δυστυχώς δεν έχω χρόνο σε δω γιατί τσακίζω κάτι πίτσες τώρα και μετά έχει X FACTOR στην τηλεόραση.

Πούτιν: Μα πρόεδρε σε παρακαλώ δώσε μου έστω 10 λεπτά να σε δω, να κλέψω λίγο από την δόξα σου, να πάρω λίγο από την αύρα του ηγέτη που κάνει τον κόσμο να παραμιλάει.

Κούλης: Τέλος πάντων ρε φιλαράκι θα σου δώσω 10 λεπτά, αλλά να θυμάσαι μου χρωστάς χάρη.

Πούτιν: Τα σέβη μου κύριε πρόεδρε...... μετά σιωπή. Προφανώς ο Πούτιν από την συγκίνηση δεν μπορούσε να συνεχίσει να μιλάει, αφού και ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο του.

Μάλλον κάπως έτσι έγιναν τα πράγματα όπως μας είπε ο κύριος Καραγκούνης.
Εντάξει ρε Κωστάκη χαλάρωσε λίγο γιατί μας πήρανε τα γάλατα....


ο παμμέγιστος ηγέτης

Προς αποκατάσταση της αλήθειας ο Κούλης ζητούσε από το πρωί να κλείσει ραντεβού για τον δεχθεί ο Ρώσος πρόεδρος και τελικά του έδωσε ενa 20λεπτο στις 12:30 το βράδυ.

Σημαδιακή ώρα γιατί λέγεται και ώρα των βρικολάκων και ο ένας από τους δυο έχει σχέσεις με βρικόλακες.....


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια