Ημέρα θλίψης για εμάς είπε ο Σάντος!

Ο κύκλος του Φερνάντο Σάντος στον πάγκο της Εθνικής ολοκληρώθηκε, με τον Πορτογάλο τεχνικό να εκφράζει την απογοήτευση του, τόσο για την αποβολή του πριν τα πέναλτι, όσο και για τον αποκλεισμό της ομάδας από την Κόστα Ρίκα
Η ήττα από την Κόστα Ρίκα στα πέναλτι στο Ρεσίφε για τη φάση των «16» του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2014 προκάλεσε την θλίψη και την....
απογοήτευση του Φερνάντος Σάντος που τόνισε ότι η Εθνική έψαχνε με ανορθόδοξο τρόπο το δεύτερο γκολ. Επίσης, ο Πορτογάλος τεχνικός φάνηκε έντονα εκνευρισμένος με την απόφαση του διαιτητή να τον αποβάλει.

«Αποβλήθηκα ακριβώς μετά το τέλος του αγώνα για ανεξήγητο για μένα λόγο και δεν μπορούσα να είμαι στα πέναλτι. Δεν καταλαβαίνω . Πήγα και είπα στον ρέφερι ότι τελείωσε το ματς και μπήκαμε στο γήπεδο για να στηρίξουμε τους παίκτες, με τον διαιτητή να ισχυρίζεται ότι δεν επιτρέπεται ενώ στην Κόστα Ρίκα είχαν μπει κανονικά μέσα. Αυτό έγινε στο τέλος του αγώνα και στο τέλος της παράτασης. Τον ρώτησα γιατί να μην μπω κι εγώ κι μου λέει εγώ διατάζω βγείτε έξω» ανέφερε αρχικά.

Ερωτηθείς για το τι κρατάει από την παρουσία του στην Εθνική, απάντησε: «Τα θυμάμαι όλα γιατί πετύχαμε πολλά. Φέραμε πολλές επιτυχίες. Είμαι περήφανος που εκπροσώπησα την Εθνική. Σήμερα όμως είναι μέρα θλίψης για μας. Πίστευα πολύ στην πρόκριση κι εγώ και οι παίκτες που έκαναν μεγάλη προσπάθεια. Στην παράταση δεν είχαμε καθαρό μυαλό. Είχαμε τις προϋποθέσεις να πιέσουμε αλλά το κάναμε με ανορθόδοξο τρόπο που μας δυσκόλεψε». Τέλος, όταν του ζητήθηκε να πει κάτι στα ελληνικά, τόνισε: «Ευχαριστώ πάρα πολύ».
newsit.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια