Ο Σταύρος Θεοδωράκης άλλαξε το διαφημιστικό για την "πρώτη φορά" και το κάνει ο ίδιος - Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!

Μετά τις σφοδρές αντιδράσεις που προκλήθηκαν για την "Πρώτη φορά" , τα διαφημιστικά του Ποταμιού που έκαναν μία νέα κοπέλα και μία μεγαλύτερης ηλικίας γυναίκα, που χαρακτηρίστηκαν από σεξιστικά μέχρι πορνογραφήματα, ο Σταύρος Θεοδωράκης
τα άλλαξε.

Εκανε δύο νέα διαφημιστικά στα οποία εμφανίζεται ο ίδιος και σπηκάρει και παίζει και είναι πιο λάιτ για να μην προκαλέσουν αντιδράσεις.

Η "Πρώτη φορά" λοιπόν με τον Σταύρο Θεοδωράκη σε κείμενο και ακολουθεί σε λίγο το βίντεο:

"Να το κάνω ή να μην το κάνω;».

«Θα πονέσει;».

«Θα το καταλάβουν οι γονείς μου;».

«Θα αλλάξει το σώμα μου;».

«Θα έρθω σε οργασμό;».

Καθημερινές απορίες εφήβων που φλερτάρουν με την ιδέα της πρώτης σεξουαλικής καλπικής και κολπικής συνεύρεσης.

Αν ανησυχούν για το πώς είναι η πρώτη φορά το πρώτο πήδημα δηλαδή που θα κάνουν στους πολιτικούς. Η σχισμή της κάλπης , υποκαθιστά τη δική τους σχισμή,

Για το κορίτσι, αυτό το πρώτο ερωτικό εκλογικό βήμα χαρακτηρίζεται από την επιθυμία, το 'πιστεύω' και το πάθος " πάρε με αγόρι μου", " έτσι έτσι " ," ακόμα" "αχχχχχχχχχ", " τελειώνωωωωωωωω την ψηφοφορία".

Το πόσο επιτυχημένη θα είναι η πρώτη φορά εξαρτάται πρωτίστως από το πόσο χαλαροί και έτοιμοι γι’ αυτήν νιώθουν οι δύο παρτενέρ. Γι αυτό μιλάμε για χαλαρή ψήφο, όχι όμως μελάτη, γιατί δεν γίνεται τίποτα.

Και η πρώτη φορά , μία μόνο φορά δεν φτάνει. Ξαναμπείτε στο παραβάν για να το ξανακάνετε με τις περιφερειακές εκλογές. Ετσι.

Πάρτε το στο στόμα και σαλιώστε το, σαν τον Τσίπρα το φάκελο.

Ρουφήξτε δύο τρείς φορές πριν βάλετε το ψηφοδέλτιο μέσα και χώστε το βαθιά μέσα στην κάλπη. Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχ μωρό μου, απίθανη η πρώτη μου φορά.

Έλα σκίσε τους αντιπάλους του Ποταμιού δυνατά, κι άλλο κι άλλο την πρώτη φορά. Πόσο μου αρέσει η διείσδυση στους νέους ψηφοφόρους, φτιάχνομαι σαν πολιτικός.

Αχχχχχ ολοκληρώνω το έργο μου που μου ανέθεσαν να κάνω.

Τελειώνω , αχ τελειώνωωωωωωωω με αυτούς την Κυριακήηηηηηη.

Χύνω δάκρυα χαράς ατέλειωτα. Αχ εξουσία μου σε θέλω πάλι, πάλι, πάλι!

Πάρτα μωρή άρρωστη πολιτική. Πάρτα!

Θα σκίσω και θα ξεσκίσω το πολιτικό κατεστημένο με την πρώτη φορα.

Μωρό μου. Ευρωβουλή, σε θέλω πολύ, αχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Αχχχχχχχχχχχχχ και βάχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ, πόσο φοβάμαι από την άλλη, μη με πηδήξουν στις ευρωεκλογές. Μηηηηηηηη παλιοβιαστές της ψήφου.

Ωχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ αν συμβεί κάτι τέτοιο.

Μη, μη, μηηηηηηηηηηηηηη πάρε το βρωμοχερά σου από πάνω μου. Βοήθειαααααααααα".



Πάμε Λουκέτο Live

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια