Βαρεθήκατε τα βουλκανιζατέρ; Τις μετρήσεις του αέρα εν μέσω βροχής;
Δεν θέλετε να μπλέξετε με τα πιο σύγχρονα ελαστικά που γεμίζουν με αέριο και όχι με αέρα;
Φαίνεται ότι τα εργοστάσια κατασκευής ελαστικών έχουν βρει μια καινούργια λύση. Πόσο θα κοστίζει;
Ειδικά για το τελευταίο θα σας γελάσουμε. Πάντως,
στο εργοστάσιο της Michelin στην Καλιφόρνια, οι εργασίες για την κατασκευή των νέων ελαστικών συνεχίζονται με πυρετώδη ρυθμό. Η νέα γενιά, θα γίνει γνωστή όχι γι' αυτό που έχει αλλά γι' αυτό που δεν έχει: αέρα. Η επίσημη παρουσίαση έγινε στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Φιλαδέλφειας και εκτιμάται ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα ξεκινήσει η διάθεση του στην παγκόσμια αγορά.
Επειδή το ελαστικό δεν απαιτεί αέρα, δεν μπορεί να σκάσει ούτε να ξεφουσκώσει. Τέρμα λοιπόν οι αλλαγές μέσα στη βροχή ή στον καύσωνα. Η βάση του είναι συνδεδεμένη με ένα σύστημα απορρόφησης κρούσεων από ακτίνες πολυουρεθάνης. Οι ακτίνες αυτές είναι που στηρίζουν την εξωτερική στεφάνη. Τώρα αν αυτά τα ελαστικά αντέχουν σε συνθήκες αθηναϊκών δρόμων (βλέπε λακούβες) ή ελληνικής οδήγησης (βλέπε καβάλα στα πεζοδρόμια) θα σας γελάσουμε.
Πηγή: fpress.gr
Δεν θέλετε να μπλέξετε με τα πιο σύγχρονα ελαστικά που γεμίζουν με αέριο και όχι με αέρα;
Φαίνεται ότι τα εργοστάσια κατασκευής ελαστικών έχουν βρει μια καινούργια λύση. Πόσο θα κοστίζει;
Ειδικά για το τελευταίο θα σας γελάσουμε. Πάντως,
στο εργοστάσιο της Michelin στην Καλιφόρνια, οι εργασίες για την κατασκευή των νέων ελαστικών συνεχίζονται με πυρετώδη ρυθμό. Η νέα γενιά, θα γίνει γνωστή όχι γι' αυτό που έχει αλλά γι' αυτό που δεν έχει: αέρα. Η επίσημη παρουσίαση έγινε στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Φιλαδέλφειας και εκτιμάται ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα ξεκινήσει η διάθεση του στην παγκόσμια αγορά.
Επειδή το ελαστικό δεν απαιτεί αέρα, δεν μπορεί να σκάσει ούτε να ξεφουσκώσει. Τέρμα λοιπόν οι αλλαγές μέσα στη βροχή ή στον καύσωνα. Η βάση του είναι συνδεδεμένη με ένα σύστημα απορρόφησης κρούσεων από ακτίνες πολυουρεθάνης. Οι ακτίνες αυτές είναι που στηρίζουν την εξωτερική στεφάνη. Τώρα αν αυτά τα ελαστικά αντέχουν σε συνθήκες αθηναϊκών δρόμων (βλέπε λακούβες) ή ελληνικής οδήγησης (βλέπε καβάλα στα πεζοδρόμια) θα σας γελάσουμε.
Πηγή: fpress.gr
0 Σχόλια
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.