Πιο νορμάλ με χειροπέδες

Photo: Μ. Μυρίλλας @fosphotos.comΗ είδηση ότι συνελήφθησαν το πρωί του Σαββάτου ως μέλη εγκληματικής οργάνωσης ο Μιχαλολιάκος, ο Κασιδιάρης, ο Παναγιώταρος και άλλα στελέχη της Χρυσής Αυγής, μου φάνηκε τόσο φυσιολογική, τόσο αυτονόητη, που με εξέπληξε! Και με τρόμαξε…


Τόσο καιρό, διαβάζοντας και ακούγοντας δηλώσεις τους ως μέλη του ελληνικού κοινοβουλίου, συνήθισα στην παρά φύσιν είδηση. Στην απρεπή, χυδαία συμπεριφορά. Στην απροκάλυπτη παράβαση κάθε νόμου, γραμμένου και άγραφου. Έλεγα ότι δεν μπορεί να φτάνουν στ’ αυτιά και στα μάτια μου τέτοια πράγματα. Κι, όμως έφτασα να μην εκπλήσσομαι πια…

Ξυπνούσα το πρωί και σκεφτόμουν πως εάν ανοίξω το κομπιούτερ ή το ραδιόφωνό μου και ακούσω ή διαβάσω πως μαχαίρωσαν κάποιον, δεν θα μου έκανε εντύπωση. Όπως δεν μου έκανε, όντως, όταν έμαθα για τη δολοφονία του μετανάστη στα Πετράλωνα και του Παύλου Φύσσα στην Αμφιάλη. Ήταν και αυτές, μια... φυσιολογική είδηση!

Σαν να αποκαταστάθηκε μέσα μου, κατ’ αρχάς τουλάχιστον, μια αίσθηση φυσιολογικότητας, χωρίς τρεις τελίτσες και πικρή ειρωνεία! Μου είναι πιο νορμάλ να τους βλέπω όλους αυτούς με χειροπέδες, και αύριο-μεθαύριο πιθανώς και στη φυλακή, παρά με κουστούμια στο Κοινοβούλιο και ύφος στις τηλεοράσεις.

Τηλεόρασή μου σήμερα, είναι ο καθρέφτης μου. Ρίχνω πού και πού κλεφτές ματιές, να βεβαιωθώ ότι αυτό που βλέπω, τώρα, αρχίζει να έχει, επιτέλους, μια όψη γνώριμη από παλιά: εκείνην της ανακούφισης.



Χρήστος Μιχαηλίδης

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια