Πολύ μαγκιά βγάζει ο Μανώλης και φοβάμαι μη σκίσει κανένα καλτσόν.
Μπούκαρε με φόρα στο προαύλιο της Βουλής, καβάλησε το κράσπεδο και ζήταγε μετά....
και τα ρέστα από τον τροχονόμο, που του είπε κύριε βουλευτά δεν παρκάρατε καλά εδώ.

Σιγά που θα κώλωνε ο Μανώλης. Τον άφησε να λέει, έκανε μεταβολή και πήρε τον δρόμο για τη Βουλή, κοινώς τον έγραψε στα άγραφα.

Προφανώς η βουλευτική ασυλία, τον προστατεύει και από τον γερανό...




Με πληροφορίες από το euro-crimes