Νέα στοιχεία για το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 79 ανθρώπους έφεραν στο φως τα μαύρα κουτιά της αμαξοστοιχίας.
Με 153 χιλιόμετρα/ώρα έτρεχε η αμαξοστοιχία που εκτροχιάσθηκε στις 24 Ιουλίου στο Σαντιάγο ντε Κομποστέλα κατά....
τη στιγμή του δυστυχήματος.
Αυτό ανακοίνωσε το Ανώτατο Δικαστήριο της Γαλικίας μετά την πρώτη ανάλυση των δεδομένων από τα μαύρα κουτιά του συρμού.
«Τα προηγούμενα χιλιόμετρα πριν από το σημείο του δυστυχήματος, ο συρμός εκινείτο με 192 χλμ/ώρα», ανέφερε το δικαστήριο στην ανακοίνωσή του, επισημαίνοντας πως «τα φρένα είχαν ενεργοποιηθεί λίγα δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα».
"Μιλούσε στο κινητό και συμβουλευόταν έναν χάρτη ο μηχανοδηγός"
Με βάση την εξέταση των μαύρων κουτιών προκύπτει πως «ο μηχανοδηγός την ώρα του δυστυχήματος συνομιλούσε στο τηλέφωνο με ένα μέλος του προσωπικού της εταιρείας σιδηροδρόμων Renfe, κατά τα φαινόμενα έναν ελεγκτή», ο οποίος του έδινε οδηγίες και «φαίνεται πως συμβουλευόταν έναν χάρτη, ή κάποιο παρόμοιο έντυπο», σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε το δικαστήριο.
Χθές, ο μηχανοδηγός Φρανσίσκο Γκαρθόν χαρακτήρισε στιγμιαίο λάθος τη στιγμή της τραγωδίας. Ο 52 ετών Γκαρθόν αφέθηκε ελεύθερος μέχρι να δικαστεί. Οι όροι αποφυλάκισής του είναι να εμφανίζεται τακτικά στο δικαστήριο, να μην φύγει από τη χώρα και να παραδώσει το διαβατήριό του αλλά και να μην οδηγήσει ξανά τρένο.
Κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια. Κατηγορείται επίσης «για τις ανθρωποκτονίες 79 ατόμων καθώς και για άλλες παραβάσεις οι οποίες προκάλεσαν σωματικές βλάβες σε επιβάτες της αμαξοστοιχίας», δήλωσε ο δικαστής Λουίς Αλάεζ.
Με 153 χιλιόμετρα/ώρα έτρεχε η αμαξοστοιχία που εκτροχιάσθηκε στις 24 Ιουλίου στο Σαντιάγο ντε Κομποστέλα κατά....
τη στιγμή του δυστυχήματος.
Αυτό ανακοίνωσε το Ανώτατο Δικαστήριο της Γαλικίας μετά την πρώτη ανάλυση των δεδομένων από τα μαύρα κουτιά του συρμού.
«Τα προηγούμενα χιλιόμετρα πριν από το σημείο του δυστυχήματος, ο συρμός εκινείτο με 192 χλμ/ώρα», ανέφερε το δικαστήριο στην ανακοίνωσή του, επισημαίνοντας πως «τα φρένα είχαν ενεργοποιηθεί λίγα δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα».
"Μιλούσε στο κινητό και συμβουλευόταν έναν χάρτη ο μηχανοδηγός"
Με βάση την εξέταση των μαύρων κουτιών προκύπτει πως «ο μηχανοδηγός την ώρα του δυστυχήματος συνομιλούσε στο τηλέφωνο με ένα μέλος του προσωπικού της εταιρείας σιδηροδρόμων Renfe, κατά τα φαινόμενα έναν ελεγκτή», ο οποίος του έδινε οδηγίες και «φαίνεται πως συμβουλευόταν έναν χάρτη, ή κάποιο παρόμοιο έντυπο», σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε το δικαστήριο.
Χθές, ο μηχανοδηγός Φρανσίσκο Γκαρθόν χαρακτήρισε στιγμιαίο λάθος τη στιγμή της τραγωδίας. Ο 52 ετών Γκαρθόν αφέθηκε ελεύθερος μέχρι να δικαστεί. Οι όροι αποφυλάκισής του είναι να εμφανίζεται τακτικά στο δικαστήριο, να μην φύγει από τη χώρα και να παραδώσει το διαβατήριό του αλλά και να μην οδηγήσει ξανά τρένο.
Κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια. Κατηγορείται επίσης «για τις ανθρωποκτονίες 79 ατόμων καθώς και για άλλες παραβάσεις οι οποίες προκάλεσαν σωματικές βλάβες σε επιβάτες της αμαξοστοιχίας», δήλωσε ο δικαστής Λουίς Αλάεζ.
0 Σχόλια
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.