Αυτό σίγουρα αποτελεί έγκλημα . Αναφερόμαστε στο σχέδιο νόμου του Μανιτάκη να συγχωνεύσει και επί της ουσίας να καταργήσει τον θεσμό του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Η προσφορά και το έργο του Λ. Ρακιντζή δεν πρέπει να αμφισβητείται από κανέναν. Εκτός εάν ενοχλεί η πλήρης ανεξαρτησία με την οποία λειτουργεί εδώ και 10 χρόνια....


Να θυμήσουμε ότι τον Φεβρουάριο ο Ρακιντζής έστειλε πάνω από 2.000 υποθέσεις ποινικές για αδικήματα δημοσίων υπαλλήλων. Κατά πόσο αυτός ο φάκελος αξιοποιήθηκε και πήρε το δρόμο του και κατά πόσο οι συνεχείς αποκαλύψεις του Ρακιντζή ενοχλούν κάποιους.

 Η γραφειοκρατική δομή που προωθείται δεν βοηθάει σε καμία περίπτωση προς την κατεύθυνση της κάθαρσης. Ιδιαίτερα τώρα που ερευνάται το θέμα του ΕΟΠΥΥ και αναμένεται ένα καυτό πόρισμα.
DEAL NEWS