
Βέλγοι εκδότες για την προώθηση και ενδυνάμωση των αξιών της έντυπης ενημέρωσης.
Στο συγκεκριμένο σποτ το διαφημιστικό γραφείο Duval προσέφερε σε τρία κορυφαία στελέχη του μάρκετινγκ – Yves De Voeght της Coca-Cola, Sigrid Van Den Houte της Telenet και Walter Torks της BNP Paribas – ένα σοφέρ για μία ημέρα ώστε να μπορούν ανενόχλητοι να διαβάσουν την εφημερίδα τους στα πίσω καθίσματα μιας Μερσέντες.
Έπειτα υποβλήθηκαν στο γνωστό θέατρο δρόμου της Duval, που περιελάμβανε αρκούδες, ινδιάνους, αστροναύτες και ένα φλεγόμενο περαστικό. Το μήνυμα του διαφημιστικού είναι ότι οι εφημερίδες διατηρούν ακόμα μια μοναδική ικανότητα να αιχμαλωτίζουν την προσοχή των αναγνωστών τους.
enimerosi24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.