ΑΚΗΣ: "ΑΦΗΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΤΗ ΒΙΚΥ, ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΓΙΑ ΟΛΑ"!


akis-filaka1Τα τιμάει τα... παντελόνια του ο "Πανταλόνε" της πολιτικής... Την ευθύνη για όλα αναλαμβάνει με μακροσκελή δήλωσή του μέσα από τον Κορυδαλλό, ο Ακης Τσοχατζόπουλος και ζητεί την αποφυλάκιση της συζύγου του, Βίκυς Σταμάτη.


"Για την υπόθεση -είτε αφορά τα υποβρύχια του Πολεμικού Ναυτικού, είτε το διαμέρισμα της Δ. Αρεοπαγίτου-, αποκλειστικά υπεύθυνος είμαι εγώ...", λέει....
μεταξύ άλλων και χαρακτηρίζει την προφυλάκιση της συζύγου του "τιμωρητικού χαρακτήρα."


Ο πρώην υπουργός, αναλαμβάνει μεν όλη την ευθύνη αλλά δεν αποδέχεται τις κατηγορίες, υποστηρίζοντας ότι είναι κατασκευασμένες.


Η δήλωση είναι πολύ μεγάλη και κάνει αναφορά και στο σύστημα απονομής της δικαιοσύνης.


Για την σύζυγό του λέει ότι η προφυλάκισή της είναι «παράνομη και ανήθικη» και ότι εκείνη δεν έχει καμία απολύτως εμπλοκή στην υπόθεση του μαύρου πολιτικού χρήματος.


"Να σταματήσει σήμερα, άμεσα, η ανήθικη, εγκληματική και αδικαιολόγητη περαιτέρω προφυλάκισή της συζύγου μου, που διαρκεί ήδη τρεις μήνες. Η έρευνα της Δικαιοσύνης έδειξε ότι πρόκειται για μια περίπτωση απόλυτα αθώου πολίτη και μητέρας ανήλικου παιδιού, που δεν τη βαρύνει τίποτα. Εις βάρος της δεν υπάρχουν ούτε ενδείξεις, ούτε αποδείξεις".


Και συενχίζει: "Ζητώ, επομένως, σήμερα εγώ, ως σύζυγος της Βασιλικής Τσοχατζοπούλου, από τη Δικαιοσύνη, στο πλαίσιο των νέων εξουσιών και παρεμβάσεων που απέκτησε με το νέο νόμο 4022, να τολμήσει να αναγνωρίσει ότι, εφόσον για την υπόθεση -είτε αφορά τα υποβρύχια του Πολεμικού Ναυτικού, είτε το διαμέρισμα της Δ. Αρεοπαγίτου-, αποκλειστικά υπεύθυνος είμαι εγώ, ο πρώην ΥΕΘΑ και βρίσκομαι από το Πάσχα επίσης προφυλακισμένος και στη διάθεση της Δικαιοσύνης, κανένας απολύτως λόγος δεν υπάρχει σήμερα, τρεις μήνες μετά, να συνεχίζεται η άδικη και ανήθικη προφυλάκισή της συζύγου μου, ενώ θα μπορούσε εύκολα αυτή να αντικατασταθεί από περιοριστικούς όρους".


 makeleio.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια