Κων/νος Πλεύρης: "Δεν είμαι ακροδεξιός, είμαι τελείως ακροδεξιός!"


Ο επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας του ΛΑ.Ο.Σ Κωνσταντίνος Πλεύρης, πραγματοποίησε ομιλία στη νεολαία του κόμματος, με θέμα την άλωση της Πόλης, που έγινε σαν σήμερα, 29η Μαΐου 1453.


 Το νεανικό κοινό του αμφιθεάτρου....
στην Καλλιρρόης, καταχειροκρότησε τον γνωστό δικηγόρο , που με τον δικό του τρόπο αφηγήθηκε ταην ιστορία της εποχής.


Μάλιστα ο Κων/νος Πλεύρης απάντησε και σε όσους τον αποκαλούν ακροδεξιό και εθνικιστή ως εξής:


"Με κατηγορούν για Εθνικιστή, τους λεω ότι ΔΕΝ είμαι Εθνικιστής αλλά ΑΚΡΟΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ. Με λενε ακροδεξιό, τους λέω ότι ότι ΔΕΝ είμαι ακροδεξιός, αλλά ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ και σ`'οποιον αρέσει. ΕΤΣΙ ήμουν, έτσι ΕΙΜΑΙ και ΕΤΣΙ θα είμαι ΠΑΝΤΑ!"


Από την πλευρά τους οι νεολαίοι του αφιέρωσαν μια...μαντινάδα:


"Είμαι Εθνικιστής και Εθνικιστής θα μείνω γιατί έχω δάσκαλο τον μέγα Κωνσταντίνο"
parapolitika.gr


Α ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟΣ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια