Αμετανόητος Συριζαίος: Δεν έχω μετανοιώσει που υποστήριξα την 17Ν

Πριν από λίγες ημέρες η Ντόρα Μπακογιάννη επιτέθηκε κατά του ΣΥΡΙΖΑ και πέντε στελεχών της Διοικούσας Επιτροπής λέγοντας ουσιαστικά ότι τα στελέχη αυτά υπερασπίστηκαν.... τον Αλέξανδρο Γιωτόπουλο, τον Ηρακλή Κωστάρη και τον Γιάννη Σερίφη στη δίκη της 17 Νοέμβρη.
Σήμερα, ένας εξ' αυτών ο κ.Βένιος Αγγελόπουλος, απάντησε λέγοντας 
"Πριν από εννέα χρόνια είχα πάει μάρτυρας υπεράσπισης του Αλέκου Γιωτόπουλου στη δίκη της 17 Νοέμβρη. Αυτό μου υπαγόρευσε η συνείδησή μου και το αίσθημά μου περί δικαιοσύνης. Δηλώνω ότι δεν έχω μετανιώσει στο παραμικρό για τη στάση μου αυτή''. 
και συνέχισε
''Κάποιοι το θυμήθηκαν αυτές τις μέρες, και χρησιμοποιούν το όνομά μου, μαζί με άλλους για να πλήξουν πολιτικά την Αριστερά και ειδικότερα τον Σύριζα. Τυχαίο; Δε νομίζω''…

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Αμαζονογοργονα μας !
    Σπιρτο μοναχο !
    Δεν μπορω να φανταστω τη ζωη χωρις εσενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.