Συγκεκριμένα, ο υπουργός εξέφρασε....
τη πάγια πεποίθηση του ότι «το άνοιγμα του επαγγέλματος είναι θέμα εθνικού δικαίου», ενώ επισήμανε πως «το μείζον και το σημαντικό είναι ότι και ως κυβέρνηση και ως Βουλή έχουμε συμφωνήσει πάνω σε ορισμένες αρχές.
Με τη θέση του ελληνικού Κοινοβουλίου κλείνουμε ένα θέμα που έχει ανοίξει εδώ και ενάμιση χρόνο και έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση. Δεν υπάρχει ειδικό ευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τη ρύθμιση της αγοράς των ταξί».
Αναφέρθηκε ακόμα στο ζήτημα των εξαιρέσεων και διευκρίνισε πως υφίστανται «για λόγους υπέρτατου δημόσιου συμφέροντος». «Έχουμε να κάνουμε με μια ρύθμιση για να τακτοποιήσουμε έναν κλάδο. Δεν είναι το μείζον θέμα για να κάνουμε επανάσταση», είπε.
Παράλληλα, χαρακτήρισε «αγκάθια» την αλλαγή του συντελεστή, ώστε να βγουν νέες άδειες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και στην περιφέρεια, τη διαδικασία των μεταβιβάσεων και το άνοιγμα της αγοράς για τα ειδικά προμισθωμένα επταθέσια και εννεαθέσια οχήματα.
Από τη πλευρά της, η πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών Βάσω Παπανδρέου δήλωσε για το ζήτημα πως «δεν υπάρχει καμία υποχρέωση της χώρας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή είτε για να τα απελευθερώσουμε είτε όχι.Υπάρχει ειδική εξαίρεση και τα ταξί ρυθμίζονται αποκλειστικά στη βάση εθνικών κριτηρίων».
Δεν παρέλειψε να κάνει λόγο και για το ρόλο που παίζουν οι εταίροι στα φλέγοντα ζητήματα της χώρας, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως «για οτιδήποτε πρέπει να γίνει στη χώρα προκαλούμε ή βάζουμε δικαιολογία την τρόικα. Μην διογκώνουμε το ρόλο της εκεί που δεν υπάρχει».
topontiki.gr
0 Σχόλια
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.