ΤΡΕΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Βραδινό τρένο!!!


Στο βραδυνό τρένο Θεσσαλονίκη-Αθήνα οι επιβάτες είναι λιγοστοί και σκορπισμένοι σε διάφορα σημεία. Σε ένα κουπέ βρίσκονται ένας άνδρας και μια γυναίκα. Ο άνδρας ένας συνηθισμένος τύπος. Η γυναίκα ένα πλάσμα θεϊκό. Κούκλα και ντυμένη αρκετά προκλητικά. Όπως καταλαβαίνετε ο άνδρας δεν άργησε να ανάψει. Στα πρώτα είκοσι λεπτά της διαδρομής είχε γίνει φούρνος. Κάπου κοντά στη Κατερίνη δεν αντέχει άλλο και λέει στην κοπέλα....

- Μπορώ ρε κοπελιά με όλο το θάρρος να σου ζητήσω κάτι. Και αν μου κάνεις αυτήν την χάρη εγώ κάτι θα σου δώσω.


- Πείτε μου κύριε, τι θέλετε;


- Να ρε κοπελιά αν δεν σε πειράζει, επειδή καταλαβαίνεις είμαι σε δύσκολη κατάσταση, μπορείς σε παρακαλώ να βγάλεις την μπλούζα σου. Και εγώ θα σου δώσω 100 ευρώ. Να πάρε!!!


Και τής δίνει ένα κατοστάρικο.


- Βεβαίως κύριε να σας κάνω αυτήν την χάρη.


Βγάζει την μπλούζα η κοπέλα παίρνει και το κατοστάρικο.


Αλλά η κατάσταση από την πλευρά του άντρα έγινε ακόμα πιο δύσκολη. Το κορμί της κοπέλας ήταν απίστευτο.


Κατά τον Πλαταμώνα δεν αντέχει άλλο και της λέει:


- Ρε κοπέλα με έχεις κάνει Τούρκο. Σε παρακαλώ αν σου δώσω άλλο ένα κατοστάρικο μπορείς να βγάλεις το σουτιέν σου;


- Δώστε εσείς το κατοστάρικο και εγώ το βγάζω.


Πετάει το σουτιέν παίρνει και το κατοστάρικο.


Τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα από την πλευρά του άντρα. Δεν μπορούσε να συγκρατηθεί. Λίγο πριν τα Τέμπη λέει πάλι.


- Καλή μου κοπέλα σε ευχαριστώ για το θέαμα που μου προσφέρεις. Θα σου δώσω ακόμα 100 ευρώ αν βγάλεις το μίνι που φοράς.


- Να το βγάλω κύριε.


Και έτσι έκανε και πήρε και το κατοστάρικο.


Στα Τέμπη πια ο άνδρας είχε λυσσάξει.


- Θα σου δώσω ακόμα ένα κατοστάρικο κοπελιά αν βγάλεις το βρακάκι σου.


- Θα το κάνω κύριε, λέει η κοπέλα.


Παίρνει το κατοστάρικο πετάει και το στρινγκ που φορούσε.


Ο άνδρας έχει μείνει στήλη άλατος. Μη μπορώντας να κουνηθεί λέει στην κοπέλα.


- Κοπελιά, με έχεις κάνει μαλάκα σήμερα. Δεν ξέρω τι άλλο να πω ή να κάνω. Θα τα παίξω όλα για όλα. Πες σου παρακαλώ πόσα θέλεις να κάνεις μαζί μου έρωτα, αυτήν την στιγμή.


- Πενήντα ευρώ κύριε, όσα παίρνω από όλους.




kostasedessa.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια