Η πιο δύσκολη τηλεοπτική στιγμή της Πόπης Τσαπανίδου!


"Με πολύ ζόρι σας ανέχομαι αυτή τη στιγμή και για λόγους ευγενείας δεν σας έδιωξα"!
Ήταν η πιο ανατρεπτική συνέντευξη που έχουμε δει στην ελληνική τηλεόραση! Σίγουρα δεν είναι πολλοί αυτοί που θα ήθελαν να είναι στη θέση της δημοσιογράφου σήμερα το πρωί, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης με τον ποιητή Ντίνο Χριστιανόπουλο. Ο κ. Χριστιανόπουλος, με το "καλημέρα σας" άρχισε να επιτίθεται στην Πόπη Τσαπανίδου, τακτική που ακολούθησε όση ώρα παρέμεινε στο τηλεοπτικό παράθυρο....

Η Πόπη Τσαπανίδου άκουσε τα εξ αμάξης και αντιδρούσε ψύχραιμα, ως έμπειρη παρουσιάστρια, στις λεκτικές προσβολές και το παραλήρημα του ποιητή, άλλες φορές γελώντας και άλλες φορές με αμηχανία...


"Γιατί θέλετε να τα ξέρετε όλα; Να μάθετε να μη ρωτάτε! Όλα αυτά τα έχω γράψει εδώ και 30 χρόνια και έρχεστε εσείς και δεν ξέρετε τίποτε! Ούτε ακούσατε, ούτε διαβάσατε! Εγώ είμαι συνεπής, εσείς δεν είστε ενήμερη!", είπε ο ποιητής και όταν η δημοσιογράφος ζήτησε το λόγο για την επίθεση, η συνέχεια ήταν ακόμη χειρότερη...


"Δεν ξέρω καν τη φάτσα σας! Τι να επιτεθώ... Το θέμ είναι ότι δεν είστε καλά ενημερωμένη για το πόσο μυστήρια περίπτωση είμαι, ας πω στριμένος. Έχω εκνευρισμό με τους συναδέλφους σας που μου έχουν πρήξει το συκώτι, εδώ και τρεις μέρες! Δεν σας θυμάμαι! Σας μιλώ όχι για την αξία σας, αλλά γιατί με ακούν κάποιοι, το καταλάβατε; Με πολύ ζόρι σας ανέχομαι αυτή τη στιγμή και για λόγους ευγενείας δεν σας έδιωξα"!


Δείτε το βίντεο:


zappit.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια