Θα μας αλλάξουν τα φώτα


Με νέες αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ θα βρεθούν αντιμέτωποι οι καταναλωτές. Απώλειες εκατομμυρίων για την επιχείρηση. Οι πολίτες στρέφονται στους ανταγωνιστές που προσφέρουν χαμηλότερες τιμές

Με τα κέρδη......
της ΔΕΗ να είναι μειωμένα κατά 163 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο του έτους, ο διευθυντής της ΔΕΗ, Αρθούρος Ζερβός, προανήγγειλε νέες αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ από το 2012.
Η διοίκηση της ΔΕΗ αποδίδει τη βουτιά στα κέρδη στο ράλι των τιµών της ενέργειας (πετρελαίου, αερίου κ.λπ.), µαζί µε τις συνεχιζόµενες απώλειες που γνωρίζει το χαρτοφυλάκιο της επιχείρησης, καθώς πελάτες της ΔΕΗ (εµπορικοί, αλλά πλέον και αρκετοί οικιακοί) αλλάζουν προµηθευτή, επιλέγοντας κάποιον από τους ιδιώτες ανταγωνιστές της που προσφέρουν χαµηλότερα τιµολόγια έως και κατά 15%.
"Η αύξηση των πωλήσεων του ανταγωνισµού στη λιανική σε επιλεγµένες οµάδες πελατών, συντέλεσε σε µεγάλο βαθµό στη µείωση των εσόδων από πωλήσεις ηλεκτρικής ενέργειας κατά 9%. Εκτιµούµε ότι µε τις προβλεπόµενες προσαρµογές των τιµολογίων το 2012, θα περιοριστούν περαιτέρω οι στρεβλώσεις στη λιανική, στο πλαίσιο ανάπτυξης ενός υγιούς ανταγωνισµού", σημείωσε.
Μπορεί τα οικιακά τιµολόγια να έχουν αυξηθεί από τις αρχές του έτους από 1,6% ώς 13,7% ανάλογα µε την κατηγορία της κατανάλωσης, αλλά η επιχείρηση είδε τα καθαρά κέρδη της να µειώνονται κατά 164 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο και να κλείνουν µε πτώση 64% (από 257,5 εκατομμύρια ευρώ πέρυσι σε 93,3 εκαττομμύρια ευρώ φέτος).
Οι αυξήσεις των τιµολογίων της ΔΕΗ προβλέπονται και από το Μνηµόνιο που υπέγραψε η κυβέρνηση µε την τρόικα. Για να μην γίνουν οι αυξήσεις αυτές μια και έξω, η κυβέρνηση συμφώνησε να πραγματοποιηθούν σε τρεις δόσεις, με την πρώτη να έχει ήδη τεθεί σε εφαρµογή από τις αρχές του 2011, τη δεύτερη να έρχεται του χρόνου και την τρίτη το 2013.
Βάσει στοιχείων του πρώτου τριμήνου του 2011, οι πωλήσεις της ΔΕΗ µειώθηκαν κατά 360 µεγαβατώρες. Τα συνολικά έσοδα από πωλήσεις ρεύµατος µειώθηκαν κατά 121 εκατομμύρια ευρώ από 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ στα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ σαν αποτέλεσµα της µείωσης του όγκου των πωλήσεών της κατά 2,8%, λόγω της απώλειας µεριδίου από τους ανταγωνιστές της (από το 98,1% το πρώτο τρίµηνο του 201, στο 93,4% το πρώτο τρίµηνο φέτος).
Να σημειωθεί, τέλος, πως η επιχείρηση της ΔΕΗ εμφάνισε τη µεγαλύτερη µείωση (16,6%) στις πωλήσεις της προς εµπορικούς πελάτες.
news247

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια