Το (πολιτικό) ανέκδοτο της ημέρας

                                                 Το έργο του Παπανδρέου! 
Είναι 3 πρωθυπουργοί: 
Ο Ομπάμα, ο Κάστρο και ο Παπανδρέου. Μια μέρα τους επισκέφτηκε ο Θεός και τους είπε: 

- Εγώ ο παντοδύναμος Θεός σας λέω ότι δεν είμαι ικανοποιημένος από το ανθρώπινο είδος. Κάθισα 7 μέρες και σας έπλασα; Ε! Λάθος μου έπρεπε να καθίσω περισσότερες! Για αυτό θα έρθω σε ένα μήνα να σας καταστρέψω. 
Πάει μετά ο Ομπάμα και λέει στο λαό του: 
- Έχω ένα καλό και ένα κακό νέο. 
1.Υπάρχει Θεός! 
2.Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει. 
Πάει μετά ο Κάστρο και λέει στο λαό του: 
-Έχω δύο κακά νέα. 
1.Δυστυχώς υπάρχει Θεός. 
2.Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει. 
Πάει και ο Παπανδρέου γεμάτος χαρά και λέει στο λαό του: 
-Έχω δύο καλά νέα να σας πω. 
1.Υπάρχει Θεός! 
2.Σε ένα μήνα θα έρθει να συνεχίσει το έργο μου. 

www.saktsak.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια