Του έκλεβαν συνέχεια το αυτοκίνητο και άφησε ένα γράμμα για τον επόμενο κλέφτη....

Φαίνεται πως έχει περάσει πολλά. Έχει απελπιστεί από τις φορές που έχουν κλέψει το σαραβαλάκι του και σκέφτηκε κάτι ξεχωριστό για τον επόμενο κλέφτη!


Ο χρήστης του Reddit mfiasco έγραψε ένα πολύ όμορφο σημείωμα και το άφησε στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου του με παραλήπτη τον επόμενο που θα του έπερνε το αυτοκίνητο. Ήλπιζε ότι αφού θα το διάβαζε, θα του το επέστρεφε. Πράγματι του έκλεψαν και πάλι το αυτοκίνητο. Μόνο που αυτή τη φορά του το επέστρεψαν! Έτσι μοιράστηκε το σημείωμα που είχε αφήσει, πιστεύοντας ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο.

"Αν διαβάζεις αυτό το σημείωμα, προφανώς κλέβεις το αυτοκίνητό μου. Είμαι καλός άνθρωπος και πιθανότατα θα σε πήγαινε όπου θες, αλλά έχουμε φύγει από αυτό το στάδιο. Θα ήθελα πολύ να μπορώ να αγοράσω ένα αυτοκίνητο που δεν μου το κλέβουν συνέχεια, αλλά είμαι άφραγκος και έχω κολλήσει με αυτό. Έτσι, με έκλεψες. Ξανά.

Δεν θα έχεις μπλεξίματα που έκλεψες το αμάξι μου. Αρκεί να μην τα κάνεις μαντάρα και σκοτώσεις κανέναν πεζό. Απλά άφησέ το κάπου και συνέχισε τις δουλειές σου. Κανείς δεν θα το ψάξει.

Μια γρήγορη χάρη. Σε παρακαλώ μην αφήσεις κάπου το αυτοκίνητό μου και το ρυμουλκήσουν. Αν χρειαστεί άλλη μια φορά να πληρώσω "λύτρα", θα τρελαθώ και θα χάσω και το αυτοκίνητό μου γιατί δεν έχω χρήματα για να το πάρω πίσω. Αν είχα χρήματα θα έπαιρνα και ένα αυτοκίνητο αντί να μου κλέβουν συνέχεια αυτό.

Σε παρακαλώ άφησε το σαραβαλάκι μου σε μια γειτονιά. Υπάρχει ένα σημείωμα στον φάκελο. Άφησέ το στο ταμπλό ή στον γυαλοκαθαριστήρα. Κάποιος περαστικός θα το δει και θα με πάρει τηλέφωνο για να πάω να το πάρω. Ούτε αστυνομικοί ούτε ερωτήσεις. Ούτε είμαι θυμωμένος μαζί σου.

κερδίζουμε και οι δύο. Δεν θα πρέπει να μπλέκω με αναφορές στην αστυνομία και την ασφαλιστική και δεν θα πρέπει να νιώθεις ηλίθιος που καταστρέφεις τον μήνα ενός καλού ανθρώπου. Υπάρχουν αμέτρητα ασφαλή μέρη να το αφήσεις. Οδήγησέ το, πάρε ό,τι θέλεις (το ραδιόφωνο δεν πιάνει μία) και απλά άφησέ το μπροστά στην πόρτα κάποιου όταν τελειώσεις. Σε ευχαριστώ πολύ. Απόλαυσε τη βόλτα σου.

PS Αν δεν σε ενοχλεί να κάνεις κάτι ακόμα παραβατικό σήμερα, νιώσε άνετα να ρίξεις ένα τούβλο στο παράθυρο του .... στο Βανκούβερ. Είναι ό,τι χειρότερο. Σε ευχαριστώ. Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ".



newsit.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια