Οδηγός λεωφορείου αρνήθηκε να μεταφέρει μαθητή 10 ετών γιατί δεν είχε ένα ευρώ....

Αν όντως το παιδάκι ήθελε να κατέβει στην Εθνική οδό σωστά έπραξε ο οδηγός και δεν το πήρε στο λεωφορείο.
1. Το λεωφορείο εκτελούσε δρομολόγιο και δεν ήταν μαθητικό, άρα δεν μπορούσε να περιμένει να έρθουν να το πάρουν οι δικοί του.

2. Είναι αδιανόητο παιδάκι 10 ετών να ταξιδεύει μόνο του μέσα σε ενήλικες υπό το φόβο παρενόχλησης.
3. Υπάρχει λεωφορείο που εκτελεί το μαθητικό δρομολόγιο και το παιδάκι θα έπρεπε να περιμένει το συγκεκριμένο.
Πάντως αν ο λόγος που δεν πήρε το παιδάκι λόγω του ότι δεν είχε ένα ευρώ, είναι εγκληματικός.

Αναστάτωση έχει προκληθεί στα ΚΤΕΛ Κορινθίας, έπειτα από το απίστευτο περιστατικό που σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας, όταν ένας οδηγός αρνήθηκε να επιβιβάσει δεκάχρονο μαθητή που μόλις είχε τελειώσει την σχολική του ημέρα στην Αρχαία Κόρινθο. Η πλευρά της οικογένειας ισχυρίζεται πως ο οδηγός αρνήθηκε να μεταφέρει το παιδί καθώς δεν είχε να πληρώσει το εισιτήριο του ενός ευρώ που του ζήτησε, ενώ ο οδηγός επισημαίνει πως ο λόγος που δεν επιβίβασε τον δεκάχρονο ήταν γιατί το παιδί ήταν ασυνόδευτο και ζητούσε να κατέβει σε στάση επάνω σε αυτοκινητόδρομο.

«Αυτό έγινε χθες το μεσημέρι στις 12:25 στο σχόλασμα του μικρού, ο οποίος χρησιμοποιεί το λεωφορείο του ΚΤΕΛ, όπως οι περισσότεροι μαθητές, για να γυρίσει σπίτι. Πήγε, λοιπόν, να μπει στο λεωφορείο, όπως και τις άλλες ημέρες, χωρίς να έχει μαθητικό δελτίο, γιατί ακόμη αυτά δεν έχουν εκδοθεί. Οι οδηγοί, που ως επί το πλείστον δεν έχω κανένα παράπονο από αυτούς, το γνωρίζουν και κάθε χρόνο μεταφέρουν τους μαθητές στο σπίτι τους. Ο συγκεκριμένος οδηγός όταν είδε τον μικρό τον ρώτησε πόσο χρονών είναι και όταν του είπε ότι είναι δέκα του είπε ότι πρέπει να πληρώσει. Ο γιος μου του απάντησε πως είναι μαθητής κι εκείνος του ζήτησε μαθητικό δελτίο και στη συνέχεια να πληρώσει εισιτήριο», λέει στο protothema.gr ο πατέρας του δεκάχρονου μαθητή.

«Ο μικρός του είπε: “Δεν έχω λεφτά μαζί μου” κι η απάντησή του ήταν: “Κατέβα κάτω ρε και πες στη μάνα σου ότι εγώ δεν είμαι φιλανθρωπικό ίδρυμα”. Αυτό το ξέρω ακριβώς γιατί ο πατέρας μου τηλεφώνησε τυχαία εκείνη την ώρα στο παιδί για να δει τι κάνει κι άκουσε όλο τον διάλογο, γιατί ο μικρός του είπε να περιμένει να ανέβει στο λεωφορείο για να του μιλήσει και δεν του το έκλεισε. Εμείς είχαμε βάλει στη θήκη του κινητού του παιδιού πέντε ευρώ σε περίπτωση που συμβεί κάτι, γιατί είναι η πρώτη χρονιά που πηγαίνει με αυτό το μέσο στο σχολείο κι είναι ο μόνος μαθητής που παίρνει τη συγκεκριμένη γραμμή. Αφού είδαμε ότι πέρασε ένας μήνας και δεν υπήρχε θέμα, τα αφαιρέσαμε γιατί δε θέλαμε το παιδί να κυκλοφορεί με χρήματα. Ο οδηγός θα μπορούσε να μας καλέσει και να μας πει σας φέρνω το παιδί, όπως είναι υποχρεωμένος κι όπως ο νόμος λέει, και φέρτε μου τα λεφτά μου», πρόσθεσε.

«Κατέβασε βίαια το παιδί κάτω, γιατί το “κατέβα κάτω ρε” σε έναν δεκάχρονο είναι ψυχολογική βία. Το παιδί κλαίγοντας μιλούσε με τον παππού του και του έλεγε με λυγμούς ότι δεν ξέρει τι να κάνει. Έμεινε μόνο του για είκοσι λεπτά και πήγε και το πήρε η μητέρα του. Ο οδηγός με πήρε σήμερα τηλέφωνο και δε μου ζήτησε συγγνώμη. Είχε επικριτικό ύφος και με ρώτησε γιατί πήρε τόση έκταση το θέμα. Μου είπε πως δεν τον πήρε γιατί δεν ήξερε πού να τον αφήσει κι ότι φοβήθηκε γιατί είναι μικρός. Εγώ θέλω ο άνθρωπος αυτός να τιμωρηθεί παραδειγματικά και να μη συμβεί αυτό σε άλλο παιδί. Για το λόγο αυτό θα προχωρήσουμε με τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο και θα ακολουθήσουμε τη νομική οδό», σημείωσε, ακόμη, ο πατέρας του δεκάχρονου.


«Αν το πάταγε κανένα αμάξι στην Εθνική τι θα μου έλεγε ο γονιός μετά;», λέει ο οδηγός

«Κι εγώ γονιός είμαι. Δεν ήθελα να αφήσω το παιδάκι εκεί. Φοβήθηκα, στο Ανατζάκι είναι εθνική οδός. Εάν το άφηνα εκεί πάνω στο δρόμο και το πάταγε κανένα αμάξι τι θα μου έλεγε ο γονιός μετά; Φοβήθηκα μήπως και οι γονείς του δεν ήξεραν ότι ήθελε να μπει στο λεωφορείο ή είχε κάνει κοπάνα και θεώρησα σωστό να μην το πάρω και να το αφήσω στο σχολείο», λέει από την άλλη στο protothema.gr ο οδηγός του ΚΤΕΛ, αρνούμενος ότι μίλησε κατά αυτόν τον τρόπο στο παιδί και ότι δεν το μετέφερε γιατί δεν είχε τα χρήματα να πληρώσει το εισιτήριο.

«Όταν μπήκε τον ρώτησα πού θα κατέβει. Μου είπε στο Ανατζάκι και τότε του είπα εάν το ξέρουν οι γονείς του, γιατί το λεωφορείο δεν είναι μαθητικό, κι εκεί που θέλεις να σε αφήσω είναι εθνική οδός. Δεν είναι το ευρώ, αλλά το τι μπορούσε να του συμβεί. Φοβήθηκα αυτό το λόγο και τίποτα άλλο. Δεν ήξερα πώς να φερθώ. Μίλησα με τον πατέρα του παιδιού και του είπα ποιος ήταν ο σκοπός μου κι εκείνος μου είπε να βρω έναν δικηγόρο. Είναι ένα ατυχές γεγονός. Τίποτα δεν έγινε εσκεμμένα. Το μόνο που είπα ότι το δρομολόγιο δεν είναι μαθητικό ούτε μίλησα άσχημα του παιδιού. Το μόνο που του είπα είναι να κατέβει και να πάει στο σχολείο του, γιατί φοβήθηκα να το αφήσω μόνο του στην εθνική οδό», επισημαίνει.

«Ατυχές περιστατικό» χαρακτήρισε το γεγονός κι ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Κορινθίας, Παναγιώτης Μάρκελλος, ο οποίος μιλώντας στο protothema.gr υπογράμμισε πως «είναι ένα θέμα που μας έχει λυπήσει όλους. Από εκεί και πέρα, εμείς από την πλευρά μας ζητήσαμε συγγνώμη και από το παιδί κι από τους γονείς. Έχουμε επιληφθεί του θέματος κι ο συγκεκριμένος οδηγός θα έχει τις κυρώσεις, οικονομικές κι εργασιακές, που επιβάλλονται σε τέτοιες περιπτώσεις».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια