Χαιρέτησε και ο Ρωμανιάς....

Ο γενικός γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων Γιώργος Ρωμανιάς υπέβαλλε την οριστική παραίτησή του πριν από λίγο.

Στην επιστολή παραίτησης προς τον υπουργό Εργασίας Γιώργο Κατρούγκαλο αναφέρει:


Κύριε Υπουργέ,

Επανέρχομαι στο θέμα της παραίτησής μου από τη θέση του Γενικού Γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων, την οποία σας έχω ανακοινώσει από της 20ής Ιουλίου τρέχοντος έτους 2015 και σημειώνω τα εξής:

1. Αποδεχόμενος την παράκλησή σας να παραμείνω στη θέση μου για ένα μεταβατικό χρονικό διάστημα ώστε να διευκολύνω τόσο την ταχεία ενημέρωσή σας όσο και τη διασφάλιση της προώθησης των επειγουσών υπηρεσιακών εκκρεμοτήτων, παρέμεινα στην υπηρεσία μέχρι και σήμερα.

2. Ήδη, όμως, μετά τη θέση σε ισχύ των δύο (2) μνημονιακών νομοθετημάτων (Ν.4334/2015 και Ν.4336/2015) και με δεδομένο ότι κρίνω τα νομοθετήματα αυτά ως αντιασφαλιστικά και ότι, συνεπώς, δεν προτίθεμαι να συμβάλλω, με οποιονδήποτε τρόπο, στην εφαρμογή τους, δεν συντρέχει, πλέον, λόγος περαιτέρω παραμονής μου στο Υπουργείο.

3. Με βάση τα πιο πάνω, υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Γενικού Γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων, με τη θερμή παράκληση να την κάνετε άμεσα αποδεκτή.

4. Τέλος, επιθυμώ να σας διαβεβαιώσω ότι η παραίτησή μου δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με τη δική σας παρουσία στο Υπουργείο. Αντιθέτως, οφείλω να σας ευχαριστήσω για τη συνεργασία μας μέχρι σήμερα.
enikos.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια