Θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές με τον Χαϊκάλη υπουργό....

Τουλάχιστον δεν πρόκειται να πλήξουμε.

Το είχα πει και παλαιότερα ότι με την κυβέρνηση Σύριζα - ΑΝΕΛ δεν θα πλήξουμε, γιατί οι άνθρωποι δεν είναι επαγγελματίες πολιτικοί όπως οι προηγούμενοι, που ήξερες ότι θα πάνε στην Ευρώπη και σε μια μέρα θα σου φέρουν ένα κουστουμάκι χωρίς πολλά λόγια και μετά βουρ για να πληρώσεις.
 
Αυτοί οι καινούργιοι ρε παιδί μου κάθε μέρα, εδώ και έξη μήνες, μας κρατάνε σε εγρήγορση. Την μια θα σκίσουνε τα μνημόνια, την άλλη θα καταργήσουν τον ΕΝΦΙΑ, μετά ήρθε η παρολίγον χρεοκοπία, αργότερα οι τράπεζες και τα capital controls, μετά οι δηλώσεις του Γιάνη (ένας είναι ο Γιάνης με ένα (ν)) και τώρα ο μεγάλος, ο τεράστιος, ο τιτάνας Χαίκάλης με την καυτή πατάτα που θέλει να την δροσίσει

Θέλει, λέει, να διαβεβαιώσει τον εαυτό του o Παύλος;;;;, ότι όλα θα πάνε καλά. 
Εμάς ρε μεγάλε ποιος θα μας διαβεβαιώσει;;;; 

Φαντάζομαι ότι θα συμφωνείται πως δεν πλήττουμε καθόλου....

Πάντως αυτό με τον Παύλο υπουργό μόνο ως ανέκδοτο μπορώ να το εκλάβω. Έχω την εντύπωση ότι ο Αλέξης μας τρολλάρει.

Αυτοδιαβεβαίωσε τον εαυτό του ότι θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, είπε ότι δεν έχει άγνοια κινδύνου και ιεράρχησε ως προτεραιότητά του την έγκαιρη καταβολή συντάξεων και την πάταξη της φοροδιαφυγής

«Ξέρω πολύ καλά το τι αναλαμβάνω, δεν έχω άγνοια κινδύνου, αλλά με την βοήθεια του κ. Στρατούλη, οι γνώσεις μου βρίσκονται σε ένα επίπεδο που μπορώ να διαβεβαιώσω τον εαυτό μου ότι θα  σταθώ στο ύψος των περιστάσεων», ανέφερε ο νέος υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, Παύλος Χαϊκάλης κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής στο υπουργείο Εργασίας. 

Ο νέος υφυπουργός, αφού ευχαρίστησε τόσο τον πρωθυπουργό όσο και τον πρόεδρο  των Ανεξαρτήτων Ελλήνων που του εμπιστεύθηκαν το χαρτοφυλάκιο των Κοινωνικών Ασφαλίσεων, σημείωσε ότι βασική του αρχή θα είναι να εφαρμόσει «τα λίγα λόγια και τις πολλές πράξεις»

«Βασική μου αρχή θα είναι τα λίγα λόγια, θα μιλάνε οι πράξεις μου. Αυτό που θα κάνω κατά προτεραιότητα θα είναι να φροντίσω την καταβολή των συντάξεων, αλλά και την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής με στόχο την κατανομή των βαρών», ανέφερε ο κ. Χαϊκάλης που απέφυγε να επαναλάβει όσα είπε το Σάββατο έξω από το Προεδρικό Μέγαρο περί της προσπάθειάς του να δροσίσει την καυτή πατάτα με... πολλή αγάπη. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια