Διαβάστε τις συνομιλίες Μαρινάκη από πακιστανικό κινητό με τον Αιμίλιο Κοτσώνη διευθυντή εγκληματικής οργάνωσης για διακίνηση δύο τόνων ηρωϊνης

Η εκπομπή «Δίκη στον ΣΚΑΪ» αποκάλυψε τις υποκλαπείσες συνομιλίες από τον υπερκοριό της ΕΥΠ, μεταξύ του προέδρου του Ολυμπιακού και του προφυλακισμένου Αιμίλιου Κοτσώνη.


Τις νόμιμες τηλεφωνικές υποκλοπές έφερε στο φως η εκμπομπή «Δίκη στον ΣΚΑΪ», οι οποίες καταγράφηκαν το τρίμηνο Μαϊου-Ιουλίου 2012 και μαζί με μαρτυρικές καταθέσεις οδήγησαν στην προφυλάκιση του πρώην στελέχους της ΠΑΕ Ολυμπιακός Αιμίλιου Κοτσώνη ως διευθυντή εγκληματικής οργάνωσης για διακίνηση δύο τόνων ηρωϊνης.

Εκεί ο Αιμίλιος Κοτσώνης έχει συνομιλίες με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, τον οποίο και ενημερώνει για την ναύλωση του πλοίου μέσω sms: «Εχω προχωρήσει τη δουλειά για τον ανεφοδιασμό στη Φουτζέιρα. Εχω βρει πλοίο, έχω βρει ανθρώπους, θέλω να τα δεις και να τα εγκρίνεις Βαγγέλη. Αμα είναι στο τέλος του μήνα να πάω κάτω να ξεκινήσουμε».

Μεταξύ των συνομιλιών υπάρχει και άλλη μεταξύ του Βαγγέλη Μαρινάκηκαι ενός αγνώστου, με τον πρόεδρο του Ολυμπιακού να επικοινωνεί από πακιστανικό τηλέφωνο, στο όνομα του Φαταούλ Χακέ. Εκεί ο άγνωστος λέει στον Μαρινάκη: «Ο άνθρωπος μου είναι τρομοκρατημένος με τη "φουρτούνα". Υπάρχει λόγος να έρθει από εκεί να δει το διαβατήριο σου; Οχι, δεν νομίζω».

Σε μία άλλη συνομιλία από το πακιστανικό κινητό, ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει τον παρακάτω διάλογο με άγνωστο.

Β:«Έλα τι γίνεται; Στο νησί είσαι;»
Α:«Όχι είμαι εκτός Ελλάδος για μια δουλειά... και... να βρω κάτι πραγματάκια... και είμαι εκτός... ΕΕΕ... ο ξάδερφός μου... φοβάται για την... ξες... κάτι μου έλεγε ξέρεις... αυτό για το... για το καράβι... φοβάται να... να ταξιδέψει... ξέρεις... αυτό... και μου λέει το καταλαβαίνω... υπάρχει λόγος να γίνει... να ρθει από κει, να δει το διαβατήριό σου; Όχι, δεν νομίζω... δεν χρειάζεται... γιατί κάποιος του πε...»
Β: «Όχι, όταν... του είπανε δύο πράγματα... έτσι;»
Α: «Ναι, ναι...»
Β: «Αλλά αυτός... δεν έχει δώσει καλές εξετάσεις πες του... γιατί και την προηγούμενη φορά, αυτά που μας έλεγε περί αυτού... απλώς φοβάται να τα κάνει...»
Α: «Ναι, κατάλαβα...»
Β: «Οπότε... δεν νομίζω ότι αν τυχόν, ξανακάνει μια από τα ίδια... και δεν υπάρξει αποτέλεσμα... μην έρθει... δεν θα υπάρξει καμία συνέχεια γι΄ αυτόν...»
Α: «Ναι, ναι κατάλαβα... απόλυτα...»
Β: «Κατάλαβες τι λέω... δηλαδή εδώ πέρα... ξέρεις... χρειάζεται ορισμένους ανθρώπους, όταν έχει φουρτούνα να... κατάλαβες;»
Α: «Ναι, βέβαια... θα υπάρχει πρόβλημα... ναι...»
Β: «Ότι χειρότερο... για όλους... αυτό... οπότε εξήγησέ του το... στο χέρι του είναι...»
Α: «ΟΚ, θα του τα μεταβιβάσω εγώ... οπότε δεν χρειάζεται... ναι, δεν χρειάζεται να... γιατί φοβάται... δεν ξέρει τώρα, αν είναι... από σένα ας πούμε, το καράβι... ή αν είναι από κάπου αλλού... και φοβάται...».
Β: «Από μένα, από μένα... από μένα»
Α: «Εντάξει έγινε... έλα φιλιά»

Δείτε το απόσπασμα της εκπομπής και με άλλες τηλ. κλήσεις


sdna.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια