Σοκαριστική η απολογία της μητέρας της αδικοχαμένης Άννυ....

Eπιμένει πως δεν ήξερε τίποτα η μάνα της Αννυ για την άγρια δολοφονία της. Μάλιστα ξεσπά και λέει πως θέλει να κόψει σε κομμάτια τον άντρα της όπως έκανε εκείνος στο παιδί τους. 

Σοκάρει η μάνα της μικρής Άννυ στην απολογία της. 


"Ψάχναμε το παιδί μαζί με τον πατέρα της και εγώ δεν ήξερα τη μία και πραγματική αλήθεια, ότι αυτός δηλαδή είχε σκοτώσει και κατακρεουργήσει το παιδί μου. 

Πρέπει να το πάρω απόφαση ότι το παιδί μου δε ζει και να αφήσω ελεύθερο τον εαυτό μου να το θρηνήσω και να βγάλω από μέσα μου το θυμό που έχω για τον φονιά του. 

Εγώ το παιδί το άφησα για να το προσέχει η γιαγιά του, δε το άφησα για να το κρατήσει αυτός ο ψυχρός δολοφόνος. 

Ούτε στην πιο τρελή μου φαντασία δε σκέφθηκα πως ο βιολογικός πατέρα της Άννυ θα μπορούσε να σκοτώσει το παιδί και μάλιστα με τέτοιο φρικαλέο τρόπο. 

Πως μπορεί να κατηγορούμαι, ότι είδα κάτι σαν πιθανό και το αποδέχθηκα ή ότι άφησα το παιδί μου σ΄αυτόν, για να το πάει στη μάνα του και ότι αυτός θα μπορούσε κάνει κάποιο κακό σ΄αυτό το πλασματάκι. Ούτε η ίδια του η μάνα δε το φαντάσθηκε", υποστηρίζει μεταξύ άλλων. 

Ολο το απολογητικό υπόμνημα της μάνας










Κατάθεση έδωσαν οι γονείς και ο αδελφός της μάνας της Άννυ που ήρθαν από τη Βουλγαρία

Ο παππούς, η γιαγιά και ο θείος της Άννυ επανέλαβαν στις δικαστικές αρχές πόσο πολύ αγαπούσαν το παιδί καθώς ήταν εκείνοι που στην ουσία μεγάλωσαν την μικρούλα. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια