Βόλτες στο Αίγιο με το μοναδικό ελικόπτερο του ΕΚΑΒ για τον Υφ. Άμυνας Νίκο Τόσκα....

Θυμίζοντας άλλες εποχές, ο Τόσκας κάνει αυτά που πάντα ο ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε.  Ο πρώην πασόκος Νίκος Τόσκας, (ήταν επικεφαλής του Γραφείου του κ. Πάνου Μπεγλίτη από το 2009 ως τον Ιούλιο του 2011, ήταν ο κύριος συντάκτης του προγράμματος του ΠαΣοΚ για την άμυνα στις εκλογές του 2009), τώρα το παίζει πρώτη φορά αριστερά για να βγάζει τα προς το ζην.
 
Φυσικά ο κύριος αυτός χωρίς κανένα ενδοιασμό πήρε το μοναδικό -σε λειτουργία- ελικόπτερο του ΕΚΑΒ και ταξίδεψε από την Αθήνα στο Αίγιο, προκειμένου να συναντήσει υποψήφιους… Ρώσους επενδυτές για την Ελληνική Βιομηχανία Όπλων. 

Αν πήγαινε με το αυτοκίνητο θα έκανε μιάμιση ώρα, άρα ποιος ο λόγος να πάρει το ελικόπτερο για να πάει; 
Τόσο βιαζόταν;
Δεν γνώριζε ότι είχε ραντεβού με τους Ρώσους;

Τελικά όλοι οι πρώην πρασινοφρουροί, όπως και οι περισσότεροι καραβανάδες έχουν το ίδιο κόλλημα, θεωρούν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν χωρίς να δίνουν αναφορά σε κανέναν....

Ενώ θα μπορούσε να πάει με το υπουργικό αυτοκίνητό του στο Αίγιο σε μιάμιση ώρα, ανακάλυψε επείγουσα συνάντηση με Ρώσους για να δικαιολογήσει VIP πτήση με το ελικόπτερο του ΕΚΑΒ και την προφανή σπατάλη κρατικού χρήματος!



Ο λόγος για τον υφυπουργό Εθνικής Άμυνας Νίκο Τόσκα ο οποίος φαίνεται στις φωτογραφίες που δημοσιεύει το ΘΕΜΑ την ώρα που μόλις έχει προσγειωθεί με ένα ελικόπτερο του ΕΚΑΒ στο γήπεδο του Παναιγιάλειου. Κι όμως. Παρά την ύπαρξη των φωτογραφικών ντοκουμέντων ο υφυπουργός και βουλευτής Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί το ΘΕΜΑ για χρήση... μονταζιέρας, παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι ο ίδιος πόζαρε μπροστά από το ελικόπτερο. 



Στην απάντησή του, ο κ. Τόσκας αποκαλύπτει το «εκλεκτό» ήθος και ύφος του, κατηγορώντας και προκαλώντας αντί να δίνει εξηγήσεις. Ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ αλλά δεν εξηγεί γιατί επέλεξε μια πανάκριβη πτήση με ελικόπτερο ενώ θα μπορούσε να μετακινηθεί στο Αίγιο με το υπουργικό αυτοκίνητο. Κυρίως όμως με την απάντησή του δείχνει ότι δεν έχει συναίσθηση για το κόστος την ώρα της οικονομικής κρίσης...



Μόνο το ένα ελικόπτερο πετάει  
Να σημειωθεί πως από τα τρία ειδικά διαμορφωμένα ελικόπτερα που διαθέτει σήμερα το ΕΚΑΒ, τα δύο βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος λόγω τεχνικών προβλημάτων και μόνο ένα καλύπτει έκτακτες αεροδιακομιδές. Για το service των δύο ελικοπτέρων, σύμφωνα με πληροφορίες, απαιτούνται περισσότερα από 1,5 εκατ. ευρώ. Εως ότου επισκευαστούν, τις ανάγκες του ΕΚΑΒ καλύπτουν ελικόπτερα Agusta B-212 και Super Puma, καθώς και ένα αεροπλάνο C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας. Επίσης, ο Στρατός Ξηράς διαθέτει τα ελικόπτερα Chinook όποτε κριθεί αναγκαίο. Καυστικό είναι το σχόλιο του προέδρου των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Γιώργιου Μαθιόπουλου στο «ΘΕΜΑ»: «Τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ είναι διαμορφωμένα για τη διακομιδή ασθενών και όχι για τη μεταφορά επίσημων προσώπων. Είναι καλό, λοιπόν, να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τους σκοπούς που αποκτήθηκαν», λέει, καταλήγοντας με νόημα: «Τι θα συνέβαινε άραγε αν την ώρα που το ελικόπτερο εξυπηρετούσε τον κ. Τόσκα απαιτούνταν να καλύψει ένα έκτακτο περιστατικό;».



Η άφιξη του υφυπουργού Άμυνας με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ στο Αίγιο δεν πέρασε απαρατήρητη. Ορισμένοι επιχείρησαν να δικαιολογήσουν την ενέργεια αυτή λέγοντας πως λόγω πίεσης χρόνου του κ. Τόσκα επιλέχθηκε να μεταβεί στο Αίγιο με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για… λόγους  οικονομίας, μια και καίει λιγότερα καύσιμα σε σχέση με ένα ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας. Ωστόσο τα έξοδα του συγκεκριμένου ελικοπτέρου, κυρίως για καύσιμα, αγγίζουν τα 1.000 ευρώ για το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Αν σε αυτά συμπεριληφθεί και η επιστροφή, τότε το ποσό φτάνει τα 2.000 ευρώ. Οδικώς -με καύσιμα και διόδια- η διαδρομή Αθήνα – Αίγιο – Αθήνα δεν ξεπερνάει τα 80-100 ευρώ. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια