Αντώνη μου γήπεδο έχεις τη μπάλα όμως την έχασες!!!!

Όλοι έχουμε κατά κόρον βομβαρδιστεί από το κακόγουστο προεκλογικό σποτάκι του Αντώνη με τα γήπεδα ( έμμεση πλην σαφής υπόσχεση προς τους οπαδούς του Π.Α.Ο. και της Α.Ε.Κ. για τα πολυπόθητα γήπεδά τους ) και τα ποδόσφαιρα, τα προβληματισμένα παιδιά και τους....
δεινοπαθούντες γονείς και με μήνυμα ότι αν ψηφίσουμε Αντώνη όλα θα πάνε καλά....

Ε λοιπόν δεν θα πάνε καλά τα πράγματα Αντώνη μου κι' αυτό γιατί το γήπεδο που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ είναι γεμάτο με ανθρώπους δυστυχισμένους, τρομοκρατημένους αλλά και εξοργισμένους με την πολιτική της φοροεπιδρομής και της μιζέριας που υιοθέτησε η συγκυβέρνησή σου με τον αξιότιμο εταίρο σου τον λαοκτόνο πρώην συνεταίρο του Γ.Α.Π. κ. Βενιζέλο.

Και πάψε να μιλάς για γήπεδα και ποδόσφαιρα γιατί Αντώνη μου γήπεδο μπορεί να έχεις ή να νομίζεις ότι έχεις, τη μπάλα όμως την έχασες εδώ και πολύ καιρό τόσο στο κοινωνικό, όσο και στο ενδοκομματικό επίπεδο!!!
Γιατί η μπάλα Αντώνη είναι ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ κι'αυτός, πίστεψέ με, έχει ματώσει, πονάει πολύ!!!

 Γι' αυτό Αντωνάκη μου άκου τη συμβουλή μου:
ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ!!!!!

γράφει η γάτα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια