Συνέντευξη Χαϊκάλη στο mega και αμέσως μήνυση Σαμαρά σε όσα είπε ο ηθοποιός - βουλευτής....

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην πολιτική σκηνή μετά τις καταγγελίες του Παύλου Χαϊκάλη ότι ο Γιώργος Αποστολόπουλος αποπειράθηκε να τον δωροδοκήσει για να ψηφίσει τον Σταύρο Δήμα για Πρόεδρο της Δημοκρατίας. 

Ο Αντώνης Σαμαράς απαντάει με μήνυση στον βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων για....
όσα καταγγέλλει, αλλά και όσα δήλωσε απόψε στο MEGA. 

"Η απόλυτη συκοφαντία και αθλιότητα στην κορύφωσή τους. Ο Πρωθυπουργός καταθέτει άμεσα μήνυση και ζητά την παρέμβαση των εισαγγελικών αρχών", αναφέρει σχετική ανακοίνωση από το γραφείο τύπου του Πρωθυπουργού.

Λίγες ώρες μετά τη συνέντευξη Τύπου των Ανεξάρτητων Ελλήνων, καθώς και την απάντηση του κ. Αποστολόπουλου, ο οποίος χαρακτήρισε μανιώδη showman τον Πάνο Καμμένο και έκανε λόγο για αστυνομικό σενάριο, ο Παύλος Χαϊκάλης μίλησε για την απόπειρα δωροδοκίας και τους λόγους που έδωσε το οπτικοακουστικό υλικό στον Λάκη Λαζόπουλο. 








Αναφερόμενος στον Γιώργο Αποστολόπουλο, υποστήριξε ότι: "Είχαμε διατηρήσει κάποιες φιλικές σχέσεις για θέματα οικονομίας, είχαμε κάποιες συναντήσεις αραιά και πού και κάποια στιγμή με πλησίασε για το γεγονός... Είχαμε μιλήσει, ήξερε για το στεγαστικό δάνειο, του το είχα πει ο ίδιος και είχε πάει σύμβουλος για το δάνειο για να υπάρξει ελάφρυνση στις δόσεις". 

Και συνέχισε, περιγράφοντας τον κύκλο των συναντήσεών τους: "Στην πρώτη συνάντηση είχε γίνει στον αέρα μια συζήτηση, που τη θεώρησα αστεία. Ο διάλογος αυτός έγινε τον Οκτώβρη. Μου είπε ότι οι ταρίφες που παίζουν είναι 2-3 εκατ. ευρώ, και του απάντησα ότι εγώ είμαι φίρμα και θα πάρω 4 εκατ. Το θεώρησα όμως αστείο. 

Μετά από καιρό, του είπα ότι πήραμε οι ΑΝΕΛ την απόφαση να μην ψηφίσουμε Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Την 1η Δεκεμβρίου με πήρε και μου είπε ότι έχει να μου πει ένα πολύ χαρούμενο γεγονός. Βρεθήκαμε στο Σύνταγμα και μου είπε "σου έχω το πακέτο για να ψηφίσεις Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Δεν σου ζητάω απάντηση. Αύριο θα έχουμε ραντεβού". Αυτά έγιναν στο πόδι... Στις 2 Δεκεμβρίου συναντήθηκα με τον Πάνο Καμμένο και μου είπε να πάω να δω τι θα γίνει". 

Αμέσως μετά ο κ. Χαϊκάλης τόνισε: "Μου ανέφερε ένα πολύ υψηλό πολιτικό πρόσωπο, καθώς και το όνομα τραπεζίτη που ενεργεί για λογαριασμό του πρωθυπουργού. Εμείς δεν καταγγέλουμε κανέναν. Κάνουμε καταγραφή των γεγονότων".

Αναφερόμενος στην παράδοση του βίντεο στον Λάκη Λαζόπουλο, ο βουλευτής των ΑΝΕΛ εξήγησε: "Το δείγμα εικόνας και ήχου το έχει κάνει η τεχνική ομάδα του κ. Λαζόπουλου. Το αυτούσιο υλικό είναι στην εισαγγελία. Άλλος κράταγε τον ήχο και άλλος την εικόνα. Το ρολόι που είχα εγώ έγραφε μόνο ήχο και άλλοι έγραφαν εικόνα. Του είχα πει "σου δίνω το υλικό και θα σου πω πότε θα το χρησιμοποιήσουμε". 


“Δέχομαι καλοπροαίρετα τη μήνυση”
Ο Παύλος Χαϊκάλης ενημερώθηκε για τη μήνυση σε βάρος του από τον Αντώνη Σαμαρά, τη στιγμή που μιλούσε ζωνταντά στον ΑΝΤ1. Σχολιάζοντας αυτήν την εξέλιξη, είπε: “Εγώ δεν κατηγορώ τον Σαμαρά. Παρότι ο φερόμενος ως μεσάζων εμπλέκει το όνομα του Σαμαρά, εγώ δεν τον κατηγορώ. Εμένα δεν με έχει πάρει ποτέ ο Σαμαράς. Καλοπροαίρετα τη δέχομαι τη μήνυση του πρωθυπουργού”. 

Και συνέχισε τονίζοντας ότι δεν υπάρχει καμία κατηγορία προς την κυβέρνηση, ενώ παραδέχτηκε ότι αυτό είναι βλάβη για τον Αντώνη Σαμαρά και τη χώρα, αλλά εκείνος έπρεπε να καταγγείλει το γεγονός.

newsit.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια