Με μηνύσεις απειλεί η Ε. Ακρίτα τους λασπολόγους....

Στο ζήτημα της σύνταξης που λάμβανε προς τιμήν του πατέρα της Λουκή Άκρίτα ως ορφανή κόρη, αναφέρθηκε η Έλενα Ακρίτα μέσω του λογαριασμού της στο Facebook. Η σεναριογράφος απειλεί με μηνύσεις και αγωγές, τα μέσα που συνεχίζουν όπως υποστηρίζει την συκοφαντία εις βάρος της την ίδια ώρα που η....
επίμαχη ερώτηση βουλευτή που έφερε το θέμα στην επικαιρότητα, έχει αποσυρθεί.



"Προς χρυσαυγίτικα και φίλα προσκείμενα έντυπα που υιοθετούν την τακτική "συκοφαντείτε και κάτι μένει" για την σύνταξη του πατέρα μου. Για να μην ξεχνιόμαστε. Τα εξώδικα που πήρατε ήταν μόνο η αρχή. Οι αγωγές και μηνύσεις θα είναι ο χριστουγεννιάτικος μπουναμάς μου. Καλώς να τον δεχτείτε! Υ.Γ. Και κάποιοι που σκάτε μύτη τώρα, συνεχίστε. Είστε σε καλό δρόμο για να ακολουθήσετε την δικαστική οδό παρέα με τους ομοϊδεάτες σας", έγραψε χαρακτηριστικά η Ελενα Ακρίτα.

Η ίδια λίγο αργότερα συμπλήρωσε με ένα σχόλιο στην ίδια ανάρτηση: "Το αξιακό σύστημα που μου μεταγγίσανε ο πατέρας και η μάνα μου δεν μου επιτρέπει να σηκώνω μύγα στο σπαθί μου. Και θα αντιδρώ και θα επιτεθώ όταν κάποιοι σπιλώνουν και χυδαιολογούν, λασπώνουν και συκοφαντούν. Έκανε ερώτησε ο χρυσαυγίτης βουλευτής Χρ. Παππάς, την απέσυρε γιατί του γύρισε μπούμεραγκ. Και κάποιον ρίχνουν τι; Μπαλωθιές στο αέρα κι όποιον πάρει ο Χάρος; Αυτές οι άθλιες τακτικές εκεί που τους παίρνει, όχι σε μένα. Όλα έχουν ένα τίμημα κι ήρθε η ώρα αυτοί οι τύποι να το πληρώσουν!"
tlife.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια