Ανεξαρτητοποιήθηκε από τους ΑΝ.ΕΛ ο Μελάς μέχρι να γυρίσει (Όπως όλα δείχνουν) πάλι στην Ν. Δημοκρατία....

Σαφώς και όλο το αυτό που πήγαν να τον εμπλέξουν (ότι τάχα εξαγοράστηκε) είναι ένα αισχρό ψέμα.... Ο Μελάς είναι ένας έντιμος πολιτικός και όλα αυτά που ακούστηκαν είναι τουλάχιστον γελοία.

Όμως παραμυθάκια κάθεται και λέει ο Μελάς, ότι τώρα το αποφάσισε να φύγει από τους ΑΝ.ΕΛ, μετά τις καταγγελίες τις Ξουλίδου.
Εντάξει καλέ μου ότι πεις.

Εδώ ο κόσμος το 'χει τούμπανο και εσύ κρυφό καμάρι.

Προαποφασισμένο πολύ καιρό τώρα το χεις Παναγιωτάκη μου ότι θα ψηφίσεις πρόεδρο Δημοκρατίας και το παραμύθι ότι τάχα μου δεν ξέρεις είναι για μωρά παιδιά....

Και εν τέλει μιλάς με γνώμονα το καλό του Ελληνικού λαού λες; Πολύ ωραία, ποιο είναι τότε το συμφέρον του Ελληνικού λαού; Να μείνει ο Σαμαράς να διαλύσει ότι έχει απομείνει, βυθίζοντας ακόμα περισσότερο την χώρα στο χάος της χρεοκοπίας του λαού; Αυτός δεν ήταν άραγε ο λόγος που και εσύ αποχώρησες από το κόμμα; 
Η μήπως ψάχνεις να βρεις μαντρί να επιβιώσεις από την επερχόμενη έξοδο των ΑΝ.ΕΛ από την βουλή μετά τις εκλογές;

Γιαυτό Παναγιωτάκη μου άσε τα μεγάλα λόγια γιατί η Ελλάδα είναι μικρή χώρα και όλοι λίγο πολύ γνωριζόμαστε μεταξύ μας.

Ό ίδιος δήλωσε
«Δεν μπορούσα να μείνω με αυτές τις αισχρότητες που ακούστηκαν για μένα. Το κλίμα ήταν απαράδεκτο, με έβγαλαν πως χρηματίζομαι», είπε ο Παναγιώτης Μελάς και αποκάλυψε πως ήδη έχει απευθυνθεί στον εισαγγελέα «για να ξεκαθαρίσει την κατάσταση», όπως είπε. 

Για την απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί τόνισε: «Αποφάσισα να ανεξαρτητοποιηθώ γιατί δεν μπορώ να καταλάβω την τακτική που ακολουθήθηκε εις βάρος μου και δεν ξέρω γιατί εφαρμόστηκε». 

Τι λέει στη δήλωση παραίτησης

«Τα όσα ελέχθησαν περί χρηματισμού μου, όπως έχω τονίσει, είναι αισχρά, βρώμικα και κακοήθη ψεύδη και φυσικά ο άνθρωπος που αναφέρθηκε ότι έστειλε το σχετικό μήνυμα στην κα Ξουλίδου μέσω Facebook, μου είναι παντελώς άγνωστος. Ουδέποτε τον είχα συναντήσει, ουδέποτε είχα μιλήσει μαζί του» αναφέρει στη δήλωσή του ο κ. Μελάς.

«Μου δημιουργείται όμως η απορία, γιατί ελέχθησαν αυτά από τη συνάδελφο κα Ξουλίδου σε τηλεοπτική εκπομπή, χωρίς προηγουμένως να με έχει ενημερώσει» προσθέτει και αναρωτιέται αν «ελέχθησαν από σκοπιμότητα» και γιατί βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ. είπε πως «διαχειρίστηκε το όλο θέμα, σε συνεννόηση με τον κύριο Καμμένο».

«Το έκαναν αυτό, γιατί είπα ότι δεν έχω αποφασίσει ακόμη, αν θα ψηφίσω ΝΑΙ ή ΟΧΙ, για Πρόεδρο της Δημοκρατίας; Προβληματίζομαι και θα αποφασίσω για την ψήφο του με γνώμονα το συμφέρον του ελληνικού λαού, που σήμερα υποφέρει.

Προσωπικά, το έχω τονίσει επανειλημμένα, ότι, πάνω από πρόσωπα, κόμματα και καρέκλες, πρέπει να βάζουμε τον ελληνικό λαό. Η διαχρονική μου πορεία δεν έχει καμία σχέση με τις λεχθείσες κακοήθειες και τακτικές και, φυσικά, κατέφυγα, αμέσως μετά τα αναφερόμενα της κας Ξουλίδου, στην κα εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά, για να γίνει σε βάθος έλεγχος και να αποδοθούν ανάλογες ευθύνες, όπου υπάρχουν.

Μετά απ’ όλα αυτά πήρα την απόφαση να αποχωρήσω από την Κοινοβουλευτική Ομάδα και το Κίνημα των ΑΝΕΛ, εκδηλώνοντας την ΠΟΛΙΤΙΚΗ αλλά και την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ διαμαρτυρία μου και δυσαρέσκειά μου» καταλήγει στη δήλωσή του ο κ. Μελάς.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια