Οι διάλογοι του Χαϊκάλη με τον υποτιθέμενο μεσάζοντα(Αποστολόπουλο)

Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση της συζήτησης που φέρεται να είχε ο Π.Χαϊκάλης με τον Γιώργο Αποστολόπουλο Σύμφωνα με τους ΑΝΕΛ επιχειρήθηκε η εξαγορά του βουλευτή με 2-3 εκατ.ευρώ για να ψηφίσει τον υποψήφιο Πρόεδρο Δημοκρατίας....
 
«Οι διάλογοι είναι συγκλονιστικοί. Αυτά που ακούγονται είναι πέραν φαντασίας» είπε ο Παύλος Χαϊκάλης το μεσημέρι στη συνέντευξη Τύπου για τη συζήτηση που είχε με τον Γιώργο Αποστολόπουλο. Στη συζήτηση αυτή, σύμφωνα με τους ΑΝΕΛ, ο Γιώργος Αποστολόπουλος προσέφερε στον Παύλο Χαϊκάλη 2-3 εκατ.ευρώ για να ψηφίσει τον υποψήφιο Πρόεδρο Δημοκρατίας. 

Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση του ηχητικού ντοκουμέντου της συνομιλίας που είχε ο Παύλος Χαϊκάλης με τον Γιώργο Αποστολόπουλο στη δεύτερη συνάντησή τους.

«Περιμένω από σένα να μου πεις. 
> - Θα σου πω ρε παιδί μου.
> -Ναι σε ακούω.
> -Όποτε μου πεις είμαστε έτοιμοι θα σου φέρω μια τσαντούλα με 6 κατοστάρικα. Στο φέρνω τώρα δεν υπάρχει πρόβλημα, μόνο να μου πεις μες το μεσημέρι, δεν έχω πρόβλημα. 

> (Ο Χαϊκάλης προσπαθεί να τον διακόψει) 

Να τελειώσω; (συνεχίζει) 
> -Περιμένω από σένα να μου πεις. 
> -Πηγαίνεις ψηφίζεις και από κει και πέρα το δάνειο σου, από το Γενάρη, το Φλεβάρη όταν περάσει ο….. δέκα δεκαπέντε είκοσι χρόνια……. τι λες;
> - Και πως θα είμαι κατοχυρωμένος εγώ ρε μάγκα; 
> -Το συμβόλαιο με τη διαφημιστική, από κει και πέρα δεν λέμε τίποτα παραπάνω, στεγνά και ξέσταρα στο λέω γιατί μπορεί να γίνουμε κόλαση. Εμείς την πληρώνουμε τη διαφημιστική, δεν θα έχουμε πρόβλημα
> -Aπλώς λέω ότι μετά την απομάκρυνση του ταμείου δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.

-Εγώ πως θα είμαι κατοχυρωμένος;
> - Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω. Το δάνειο στο κάνω τώρα αλλά θα γίνει πουτάνα, πιστεψέ με. 
> - Στο πάω πίσω όσο θες. πόσα χρόνια θες; Μέχρι να πεθάνεις; Στο πάω και παραπέρα. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. τα
> λεφτά στα δίνω κυριολεκτικά τώρα. 
> -Να το ξέρω, 
> -Εγώ μπορώ 6 με 7 κατοστάρικα να στα φέρω τώρα. Θα σου έλεγα να τα πάρεις τώρα. το πρόβλημα μου ποιο είνιαι; ότι τα τσεκάρω ένα ένα σε κοιτάζω στα μάτια. για να μην είναι χτυπημένα. γιατί αν είναι χτυπημένα και τα δώσεις πουθενά θα έχεις φασαρία. από τίποτα εγκληματικές ενέργειες που είναι η αστυνομία τα νούμερα, γιατί δεν είσαι μόνο εσύ είναι και άλλοι. είναι πακέτα τώρα, δεν είσαι μόνο εσύ είναι και άλλοι. Ξηγημένα; έκανα μια ζημιά χθες το βράδυ στα δέκα μασούρια βρέθηκαν έξι γαμημένα. Δεν είναι πλαστά. Αλλά είναι αριθμημένα. Από την απαγωγή του Παναγόπουλου είναι συγκεκριμένα νούμερα. Αν σου δώσω τέτοια και σε πιάσουν θα γίνει χαμός. Εγώ θέλω να είσαι ασφαλής, δεύτερον δεν θα τα χαλάσεις για λίγο καιρό τα λεφτά, τρίτον όταν περάσει η φασαρία το φλεβάρη λίγα λίγα θα τα κάνουμε χρυσό. Λίγα λίγα όμως, δέκα δέκα, ίκοσι είκοσι θα τα γυρίζουμε σε χρυσό και ότι άλλο θέλεις. Και μετά έξω. αλλά μαζί οι δυο μας.
> Δηλαδή θα πας….. θα ανοίξεις ένα λογαριασμό  και μετά θα τα στέλνουμε έξω. 
> -Σε ράβδους χρυσού; 
> -όχι, πλάκες χρυσού.
>  
> -Αυτό εννοώ μωρέ, πλάκες χρυσού. 
> -Αλλά σιγά σιγά
> - Τα 6-7 κατοστάρικα είναι ντάξει
> -Ειναι καλά
> -Μαλακίες είναι αλλά
> -Είναι καλά». 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια