Του είχα δώσει 5000 για να τα παίξει στο χρηματιστήριο είπε ο Χαϊκάλης

Ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, μιλώντας στην εκπομπή Καλημέρα του skai, δήλωσε πως το περασμένο καλοκαίρι είχε μία οικονομική συναλλαγή με τον Γιώργο Αποστολόπουλο, το πρόσωπο που έφερε την θύελα από το πρωί της Παρασκευής.

 Ο Παύλος Χαϊκάλης τόνισε....
χαρακτηριστικά: "Ο άνθρωπος αυτός με ρώτησε: έχεις λεφτά ναι παίξουμε χρηματιστήριο; Εγώ του είπα ένα πεντοχίλιαρο μπορώ να σου δώσω. Ήταν μία απλή συναλλαγή".

Για το τι έγινε με αυτά τα χρήματα τους επόμενους μήνες, ο βουλευτής των ΑΝΕΛ είπε: "Τον πρώτο μήνα μου φέρνει 500 ευρώ και μου λέει είναι οι τόκοι σου. Τον δεύτερο μήνα πάλι 500 ευρώ. Τον τρίτο και τον τέταρτο μήνα δεν είχε τίποτα και τότε κατάλαβα ότι η καθυστέρηση αυτή είναι περίεργη. Έτσι μετά ημουν υποψιασμένος και δεν έπεσα στην παγίδα".

Για να συνεχίσει: "Τον Ιούλιο του 2014 έληγε η ρύθμιση που είχα κάνει πριν ένα χρόνο και στέλνω μήνυμα και μου λέει θα το αναλάβω εγώ. Εγώ του είπα ξέχνα τους τόκους, θέλω το αρχικό μου κεγάλαιο (σ.σ. τα 5.000 ευρώ). Τον παίρνω εγώ αρκετά τηλέφωνα και κατόπιν πίεσης μου καταθέτει 800 ευρώ".

Σχετικά με την εξέλιξη της υπόθεσης, ο Παύλος Χαϊκάλης τόνισε για ακόμη μία φορά την ανάγκη να ερθουν όλα "στο φως", αφού όπως είπε οι διάλογοι είναι αποκαλυπτικοί και θα διαλευκάνουν την υπόθεση. 
newsit.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια