Έκτος τόπου και χρόνου ο Στύλιος συνεχίζει να προκαλεί....

Αυτός ο τύπος που πέρασε από το υπουργείο παιδείας και δεν ακούμπησε συνεχίζει να μην καταλαβαίνει τι έχει συμβεί....
Ένας άνθρωπος που δεν θα το θυμόταν κανείς για την θητεία του σαν υπουργός, αφού το μόνο που έκανε ήταν να πηγαίνει στην περιφέρεια που εκλέχτηκε και να ασχολείται με θέματα που καμία σχέση δεν είχαν με το υπουργείο παιδείας....

Αν διαβάσετε την σελίδα του θα δείτε τι έκανε όσο καιρό ήταν υφυπουργός! Απλά τον ενδιέφερε να δείξει στους συντοπίτες του ότι ασχολείται με την Άρτα για να μαζέψει κανα ψηφαλάκι τώρα που οι καιροί είναι δύσκολοι....

Μιλώντας στο Νίκο Ευαγγελάτο και στα Παραπολτιικά 90,1 ο κ. Στύλιος είπε αρχικά: «Το είπα ότι ήταν λάθος και το λέω καθαρά. Δεν το δικαιολογώ. Ήταν μια λάθος αναφορά, μια λάθος πρόταση σε ένα σύνολο ενός κειμένου».

Όταν ρωτήθηκε αν τον έδιωξαν ή ο ίδιος υπέβαλλε την παραίτησή του είπε: «Εγώ επικοινώνησα με το Μέγαρο Μαξίμου και η παραίτησή μου ηταν στην διάθεση του πρωθυπουργού. Είμαι άνθρωπος που αναγνωρίζω και σέβομαι όλη την δομή και όλη την ιεραρχία. Τι θα έλεγα; Δεν καταλαβαίνω το κακό που έκανα;»

Όμως, τελικά ο κ. Στύλιος επι της ουσίας εμφανίστηκε αμετανόητος. «Αν ήταν υπερβολικό», είπε, «θα το δείξει ο χρόνος. Εγώ δεν μπορώ να το πω για την αποπομπή μου. Η απόφαση είναι απόφαση. Λύθηκε. Είναι αποδεκτή και σεβαστή και προχώρησα σε αυτό που μου ζήτησε ο πρωθυπουργός».

Και πρόσθεσε: «Κι ένα μικρό παιδί καταλαβαίνει ότι ο λόγος μου δεν ήταν αυτό που λένε όλοι. Με είπε Μαρία Αντουανέτα. Είναι κουβέντα αυτή στον υφυπουργό Παιδείας; Εγώ είχα το θάρρος να παραδεχτώ το λάθος μου αλλά η κα Κανέλλη βγήκε να πει ότι με προκάλεσε; Είναι πολιτικός χαρακτηρισμός το Μαρία Αντουανέτα; Δεν ειναι πολιτικός χαρακτηρισμός το Μαρία Αντουανέτα».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια