Τσοχατζόπουλος: Αφήστε ελεύθερες τη Βίκυ και την Αρετή - Ζήγρας:Βγάλε τα φουστάνια και ομολόγησε για να βγάλεις το παιδί σου από τη φυλακή.

Ξέφυγαν Άκης Τσοχατζόπουλος και Νίκος Ζήγρας κατά την τέταρτη ημέρα της δίκης του πρώην υπουργού για την υπόθεση των εξοπλιστικών προγραμμάτων!
Όλα έγιναν μόλις τέθηκε το θέμα της Αρετής Τσοχατζοπούλου, που ζητά να αποφυλακιστεί για λόγους υγείας. Τότε ήταν που ο Νίκος Ζήγρας εξαπέλυσε....
φραστική επίθεση στον πρώτο του ξάδερφο.

"Βγάλε τα φουστάνια και ομολόγησε για να βγάλεις το παιδί σου από τη φυλακή. Θέλεις να μην δικαστείς κιόλας. Είσαι εγκληματίας, έχεις χαντακώσει το παιδί σου, ομολόγησε επιτέλους για να μπορέσουν και οι άλλοι οι κατηγορούμενοι να αναπνεύσουν", είπε ο Νίκος Ζήγρας.

Και φυσικά τα λεγόμενά του προκάλεσαν την έκρηξη του Άκη Τσοχατζόπουλου, με τον παρακάτω διάλογο να ακολουθεί: 
Τσοχατζόπουλος: "Δεν πας καλά ρε τρελέ" 
Ζήγρας: "Εγώ δεν πάω καλά ρε; Πως μπορεί και βλέπεις την κόρη σου μέσα στη φυλακή 2,5 χρόνια και δεν λες την αλήθεια;".

Εκτός από την Αρετή Τσοχατζοπούλου αίτημα αναστολής εκτέλεσης της ποινής της και αποφυλάκισής της κατέθεσε, δια του συνηγόρου της, και η Βίκυ Σταμάτη. 

Σε ένα παραλήρημα του ο Τσοχατζόπουλος όπως είπε στο δικαστήριο, «βρεθήκαμε στη φυλακή όλη η οικογένεια με εξοντωτικές ποινές. Εκτός από εμένα, η γυναίκα αλλά και η κόρη μου. Παντελώς αθώοι άνθρωποι. Τίποτα δεν μπορεί να αποδειχτεί. Δικάζετε με βάση την οικογενειακή ευθύνη. Είναι δυνατόν; Κι όμως έτσι είναι. Η γυναίκα μου βρίσκεται φυλακή, γιατί ήταν σύζυγός μου. Η κόρη μου το ίδιο. Εγώ είμαι ο στόχος. Εγώ είμαι ο αντίπαλος στη μάχη που δίνεται με όλα τα μέσα. Είναι πρωτίστως πολιτική δίκη, αλλά και συμφερόντων».
Βέβαια ξέχασε να πει για αυτά που βούτηξε από τον Ελληνικό λαό

Πριν ξεσπάσει ο καυγάς Ζήγρα – Τσοχατζόπουλου, ο πρώην υπουργός είχε κάνει ένσταση ζητώντας να παραγραφεί το αδίκημα του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος. Αλλά το δικαστήριο την απέρριψε.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια