Βίντεο χωρίς φαντασία και τίποτα το ιδιαίτερο παρουσίασε ο ΕΟΤ για την τουριστική προβολή της χώρας μας....

Εάν περιμένετε να εκπλαγείτε από το νέο βίντεο για την τουριστική προβολή της Ελλάδας τότε μάταια περιμένετε. Τουλάχιστον, όσον αφορά την πρωτοτυπία. Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ για τη χώρα περιλαμβάνει τα απολύτως απαραίτητα. Σαν να υπάρχει  ένα manual που λέει τι θα βάλουμε κάθε φορά. Κάτι από θάλασσα, μπόλικους θεούς, αρκετές δόσεις από ναούς και αρχαιότητα, παραλίες, τα γνωστά.

Από τη Δευτέρα που παρουσιάστηκε....
το βίντεο διαβάζεις δεξιά κι αριστερά για τη «σοφία, τη λάμψη, την ελευθερία, τη γνώση». Θεοί, μύθοι και ήρωες, ήλιος, απέραντο γαλάζιο, τα γνωστά κλισέ.

Δεν λέω, είναι τα βασικά στοιχεία που θα προσέξει κάποιος. Τα κυριότερα κίνητρα που θα φέρουν κάποιον στην Ελλάδα. Είναι εξάλλου και η κατάσταση στη γύρω περιοχή που ευνοεί την αύξηση της κίνησης. Δεν πας εύκολα στην Αίγυπτο ή την Τυνησία, όπως παλαιότερα. Η Μέση Ανατολή είναι μπαρούτι. Πού θα πας; Κύπρο, Τουρκία, Ελλάδα. Αλλά κάποτε έρχεται η ώρα και αναρωτιέσαι πόσο ακόμη θα κρατήσει αυτή η κολόνια. Όχι χρόνια, δεκαετίες ολόκληρες μετράει μέχρι στιγμής. Και, ξέρετε, τα αρώματα όσο δυνατά κι αν είναι κάποια στιγμή ξεθυμαίνουν.

Το νέο βίντεο, η νέα καμπάνια του ΕΟΤ, τιτλοφορείται Gods, Myths, Heroes. Είναι μια 12λεπτη παραγωγή που λογικά στοίχισε αρκετά, ειδικά αν κρίνουμε από το πόσο κόστισε μόνο η προχθεσινή εκδήλωση στο Λονδίνο (20.000€). Μοιραία έρχονται στο μυαλό περιπτώσεις όπως το flash mob που είχε γυριστεί στην αγγλική πρωτεύουσα.

Ας είναι. Στην Ελλάδα έχουμε μάθει πως η βαριά βιομηχανία είναι ο τουρισμός. Και οι γονείς μας αυτό άκουγαν και τα παιδιά μας αυτό θα ακούν. Για τον τουρισμό μειώνεται μόνο ο ΦΠΑ στην εστίαση, για τον τουρισμό ανέχεσαι τις αυξημένες τιμές σε ναύλα και διαμονή στα νησιά, για τον τουρισμό δεν παραπονιέσαι για τις -κατά μέσο όρο- μέτριες υπηρεσίες που σου προσφέρουν, για τον τουρισμό όλα. 

Κάποια στιγμή θα καταλάβουμε πως εάν θέλουμε να αναβαθμίσουμε το brand που έχουμε στα χέρια μας θα πρέπει να το υποστηρίζουμε με μικρές-μικρές προσθήκες δεξιά κι αριστερά. Αγροτουρισμό, θρησκευτικό τουρισμό, αθλητικό τουρισμό, χειμερινό τουρισμό. Αλλιώς θα πέσει η μαρκίζα να μας πλακώσει.


protagon.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια