Αυτό είναι το νέο τραγούδι της Δέσποινας Βανδή! (βίντεο)

Αναμένοντας την κυκλοφορία της νέας της ολοκληρωμένης δισκογραφικής δουλειάς που έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Νοεμβρίου, η Δέσποινα Βανδή μας χαρίζει-μετά τα hit singles «Καλημέρα» και «Όλα αλλάζουν»-άλλη μία νέα μεγάλη επιτυχία!

Το νέο single, που θα ακούμε από σήμερα, ένα μήνα πριν την κυκλοφορία του album, λέγεται....
«Κάνε κάτι», έχει την υπογραφή του Γιώργου Σαμπάνη και της Ελένης Γιαννατσούλια και μία μοναδική ερμηνεία από τη Δέσποινα Βανδή που καθηλώνει!



ΣΤΙΧΟΙ
Ο θυμός και όσοι ξέρω
λένε να μην υποφέρω
Ξαφνικά με κάποιο τρόπο
οι κουβέντες πιάνουν τόπο
άρχισε η επιρροή

Ο θυμός αυτός που σου ‘χω
σαν κλειστό με πνίγει ρούχο
κι ανασαίνω ακόμα όμως
ποταμός με παίρνει ο δρόμος
αν με θες κόψε τη ροή

Έχω όπως κι εσύ άμυνες πολλές
έχω και ροπή στις υπερβολές
έχω το θυμό που ό,τι και να πει
εύκολα μπορεί να ανατραπεί

Κάνε κάτι για να μείνω
Μη μ αφήνεις να σ’ αφήνω
Κράτησε με με ένα βλέμμα
Κάνε πως πονάς

Κάνε κάτι πες μια λέξη η καρδιά μου
θα πιστέψει άλλο ένα ψέμα
ότι μ αγαπάς κι ας μη μ' αγαπάς…

Ο θυμός που κι άλλα ξέρει
Θα μετρήσει τι συμφέρει
Να κρατήσω να πετάξω
Τι μου πάει να ταιριάξω
Κι ύστερα θα ντυθώ θα βγω

Ο θυμός δεν θα θυμάται
Τα κορμί σου πού κοιμάται
Κι ως το πρωινού το χρώμα
Θα ξυπνήσω με άλλο σώμα
Έτοιμη είμαι από καιρό

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια