Η Αλεξία Εβερτ μιλάει για την περιπέτεια με τον κακομαθημένο γιο του εφοπλιστή Πετράκη.

(σ.σ.zouzouni Είναι τυχερός ο κακομαθημένος που ζει στην Ελλάδα όπου οι πλούσιοι έχουν ασυλία και δεν τους αγγίζει τίποτα, γιατί αν ζούσε σε άλλη χώρα θα πέρναγε κάποιες μέρες σε κάποιο κελί για να συνετισθεί....
Εδώ έφτασε στο σημείο ο αστυνομικός που ήταν στο σημείο να παρακαλεί τον Πετράκη να τους ακολουθήσει στο τμήμα με το δικό του αυτοκίνητο!!! Φυσικά ο σερίφης Δένδιας στον κόσμο του)....

Τις αντιδράσεις της Αλεξίας Έβερτ στην εφιαλτική νύχτα που πέρασε στο Κολωνάκι και τον ξυλοδαρμό της από τον νεαρό γόνο εφοπλιστή, επειδή του χτύπησε τη Ferrari περιγράφει σήμερα ο «Βηματοδότης».

Όπως αναφέρει η στήλη, η κ. Έβερτ ακόμα δεν έχει συνέλθει, είναι οργισμένη, φοβισμένη αλλά και αποφασισμένη να παραπέμψει στη Δικαιοσύνη τον κ. Θέμη Πετράκη: «Αν έκανε ο γιος μου τέτοιο πράγμα θα τον είχαν κρεμάσει ανάποδα από την Ακρόπολη, δεν πρόκειται να του τη χαρίσω στον Πετράκη. Το μόνο που λυπήθηκα ήταν η μάνα του που ήλθε στο σπίτι μου για να μου ζητήσει συγγνώμη και να μου πει "δεν αναγνωρίζω τον γιο μου μ' αυτά που έκανε"». Αυτή ήταν η πρώτη αντίδραση της κυρίας Έβερτ στο περιστατικό το οποίο κατέγραψαν με τη φωτογραφική τους μηχανή οι δημοσιογράφοι του Πρώτου Θέματος που ήταν παρόντες.

Η κ. Έβερτ, σύμφωνα με τον Βηματοδότη, μετάνιωσε επειδή σταμάτησε, όταν διαπίστωσε ότι χτύπησε το αυτοκίνητο (στην αρχή επειδή ήταν σκοτεινά και στενός ο δρόμος νόμιζε ότι έξυσε έναν... κάδο απορριμμάτων) για να δώσει τα στοιχεία της και την ασφαλιστική της εταιρεία. Και μετάνιωσε επειδή με το που κατέβηκε εμφανίστηκε ο γόνος εφοπλιστή, μαζί με έναν ένοπλο φουσκωτό (κατά την έκφρασή της) και άρχισαν να την προπηλακίζουν: «Με έβριζαν χυδαία, μου έλεγαν ότι "θα πληρώνεις τη Φεράρι για επτά ζωές, θα την πληρώσεις με αίμα, θα σε βρούμε όπου κι αν πας και θα σε κάνουμε να μετανιώσεις". Στη συνέχεια μου πέταξαν στο κεφάλι έναν τόμο του Χρυσού Οδηγού. Έπεσα κάτω και ένας απ' αυτούς άρχισε να με κλωτσά στο σώμα και να με κτυπά στο κεφάλι. Μία κοπέλα, η κοπέλα του Πετράκη νομίζω, ενώ βρισκόμουν στο έδαφος άρχισε να με βρίζει κι αυτή» αναφέρει και προσθέτει με οργή: «Δεν πρόκειται να ξανασταματήσω. Ακόμα κι αν νομίζω ότι χτύπησα άνθρωπο δεν θα σταματήσω. Θα πάρω το 166 και θα τους πω ότι νομίζω ότι χτύπησα κάποιον και ότι είμαι στη διάθεσή τους. Δεν πρόκειται εγώ να ξαναφάω ξύλο...».

Η κυρία Αλεξία Έβερτ επέστρεφε εκείνο το βράδυ μαζί με τη μητέρα της από προεκλογική συγκέντρωση στο Πόρτο Ράφτη: «Περάσαμε ωραία, ήταν μια καλή προεκλογική συγκέντρωση και άφησα τη μητέρα μου στο σπίτι της και κατευθύνθηκα στο δικό μου. Όταν έφτασα στην οδό Ηροδότου, ο δρόμος είναι σκοτεινός, ο κ. Καμίνης ξέρετε δεν μας φώτισε καλά την περιοχή. Ήταν σκοτεινός και στενός. Μεγάλο το αυτοκίνητό μου. Μεγάλη και στραβοπαρκαρισμένη η μαύρη Φεράρι. Την έξυσα στο πίσω μέρος λιγάκι. Κι όμως προθυμοποιήθηκα και κατέβηκα να αφήσω τα στοιχεία μου».

Εκείνο ίσως που εξόργισε περισσότερο από κάθε άλλο την κυρία Έβερτ είναι όταν ένας αστυνομικός ρώτησε τον γιο του εφοπλιστή: «Εάν γνώριζες ποια είναι η κυρία, θα την χτυπούσες;». Και αυτός απάντησε: «Οχι, εάν ήξερα πως ήταν η κόρη του Έβερτ δεν θα έκανα τίποτα και τώρα που το έμαθα ζητώ συγγνώμη...». Δηλαδή, λέει η κυρία Έβερτ, εάν ήταν οποιαδήποτε άλλη γυναίκα τα ίδια θα έκανε; Θα σταματούσε το ξύλο μόνο εάν γνώριζε ότι επρόκειτο να κτυπήσει κάποια επώνυμη;
protothema.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια