Εμφύλιος πόλεμος στο νεοναζιστικό κόμμα της χρυσής αυγής....

«Κόλαφος» ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής κατά των πρώην συντρόφων του: Εγώ φέρθηκα αντρίκια, αντίθετα μ' εκείνους», ανέφερε από τις φυλακές Ναυπλίου

Στην αντεπίθεση πέρασε ο διαγραφείς βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Στάθης Μπούκουρας, εν μέσω του εμφυλίου που μαίνεται στο νεοναζιστικό κόμμα.

Ο Μπούκουρας, από τις φυλακές Ναυπλίου όπου κρατείται, υπογράμμισε ότι η Χρυσή Αυγή του χρωστά, χάρη στις ψήφους που έφερε, και όχι εκείνος, ενώ τόνισε ότι αυτός φέρθηκε αντρίκια, αντίθετα με τους πρώην συντρόφους του.

«Η Χρυσή Αυγή μου χρωστάει και δεν της χρωστάω. Εδώ και καιρό διαφωνούσα με την Χρυσή Αυγή και συζητούσα με τον κ. Κούγια το ενδεχόμενο να αποχωρήσω. Ο συνήγορός μου με έπεισε τότε να παραμείνω, γιατί όπως μου είπε, ήταν άδικο να επιβαρύνω την θέση των άλλων κατηγορουμένων, με τις εντυπώσεις που θα δημιουργούσε η αποχώρησή μου. Ενώ εγώ έδειξα αυτήν την αντρίκια συμπεριφορά, αυτοί οι οποίοι φωνάζουν για τον πατριωτισμό και τον ανδρισμό τους, έκαναν δηλώσεις σε βάρος μου, που δεν τις περίμενα ποτέ», είπε χαρακτηριστικά ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής, σύμφωνα με το Μega.

Όλα αυτά την ώρα που θεωρείται πολύ πιθανό να υπάρξει και άλλη αποχώρηση από την ΧΑ μετά την εξέλιξη με τον Μπούκουρα και την αποχώρηση του Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια