Νικήτας Κακλαμάνης: Είμαι μόνος μου απέναντι σε κάθε μορφής σύστημα. Δεν έχω καμία βοήθεια από την Ν. Δημοκρατία....

Σημεία συνέντευξης Ν. Κακλαμάνη, στο ραδιοφωνικό σταθμό «ΒΗΜΑ FM 99,5» (Β. Χιώτης, Ν. Παπαδόπουλος & Γ. Παπαχρήστος)

Για το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τη κούρσα για τον Δήμο Αθηναίων

«Και αν υπήρχε μία στο εκατομμύριο μέσα μου η πιθανότητα να αποχωρήσω, μετά τη χθεσινή συγκέντρωση το ερώτημα αυτό έχει πλέον απαντηθεί και πρέπει να τεθεί προς άλλη κατεύθυνση και όχι προς εμένα. Όχι μόνο λόγω του πλήθους, αλλά και λόγω των συνθημάτων που ακούστηκαν. Επομένως, θεωρήστε το δεδομένο και μη με ξαναρωτήσετε. Καμία περίπτωση (να αποχωρήσω). Το όνομά μου θα βγει από την κάλπη στις 18 Μαΐου και τι ποσοστό θα μου δώσουν οι Αθηναίοι και οι Αθηναίες, όπως και στους άλλους συνυποψηφίους, θα το ξέρουμε εκείνο το βράδυ»

- Για τη χθεσινή του συγκέντρωση στο Caravel

«Δεν κάλεσα χθες κανέναν βουλευτή. Κανέναν! Και κάποιοι που ήθελαν να έρθουν χθες, δεν τους το επέτρεψα, διότι θα πλήρωναν το μάρμαρο χωρίς να φταίνε. Μπορεί να μην έρχονταν π.χ. 100, αλλά θα έρχονταν πολλοί. Και για να καταλάβετε τι σας λέω, θα σας πω για έναν: για τον κ. Παυλόπουλο, που έκανα προσπάθεια να μην έρθει. Φανερά με στηρίζει, παρότι του είπα να μην έλθει. Εάν μου ζητήσουν, απαντώ ευθέως να το κάνουν, διότι είμαι μόνος ενάντια σε όλο το σύστημα. Και θα κάνω κι εγώ τον αγώνα μου με τον πλέον αποτελεσματικό και σκληρό τρόπο και νομίζω ότι χρειάζεται εμπειρία και γνώση που στηρίζεται και στην αναγνώριση λαθών, διότι έχω κάνει και την αυτοκριτική μου και έκανα και λάθη»

- Για το αν θα στηρίξει τον Άρη Σπηλιωτόπουλο στον β’ γύρο, σε περίπτωση που δεν προκριθεί αυτός

«Έχω πει επανειλημμένα ότι αν δεν είμαι εγώ (στον β’ γύρο) και είναι π.χ. ο κ. Σπηλιωτόπουλος, θα στηρίξω τον κ. Σπηλιωτόπουλο. Ο κ. Σπηλιωτόπουλος, όμως, αρνείται να απαντήσει και εγώ αρνούμαι να δεχθώ τις φήμες που κυκλοφορούν ότι έχει κάνει ενός είδους συμμαχία με τον κ. Σακελλαρίδη. Δεν το πιστεύω και δεν θέλω να το επικαλούμαι κιόλας»

- Για το γεγονός, ότι ο Άρης Σπηλιωτόπουλος είπε, ότι όποιος βρίσκεται πίσω δημοσκοπικά να παραιτηθεί

«Εγώ έχω μία πιο προωθημένη άποψη. Να μη βγει ο δήμαρχος Αθηναίων από τις κάλπες αλλά από τις δημοσκοπήσεις… Ο κ. Σπηλιωτόπουλος είναι ο επίσημος υποψήφιος της ΝΔ. Αντίθετα, εγώ είμαι ο μοναδικός ανεξάρτητος υποψήφιος  για το δήμο της Αθήνας από το 1974. Καταλαβαίνω, ότι αυτό έχει ταράξει τα νερά. Δεν αρνούμαι, ότι είμαι βουλευτής της ΝΔ και το γεγονός, ότι είμαι λαϊκός δεξιός, αλλά βρίσκομαι μόνος απέναντι σε όλο το σύστημα»

- Για το αν έχει σκεφτεί, ότι κάνει κακό στη ΝΔ η υποψηφιότητα του

«Και γιατί να μην το σκεφτούν αυτό στη ΝΔ;»

- Για τη συνάντηση, που είχε με τον Αντώνη Σαμαρά κι αν του πρότεινε υπουργικό θώκο, ώστε να αποχωρήσει από τη μάχη της Αθήνας

«Δεν θέλω να δημοσιοποιήσω αυτή τη συνάντηση (με τον κ. Σαμαρά) και τι συζητήθηκε επί 40 λεπτά. Δεν συζητούσαμε, όμως, για τον καιρό π.χ. Αυτό δεν έχει διαρρεύσει από εμένα. Νόμιζαν, φαίνεται, ότι θα με έπληττε. Αλλά ναι, είναι αλήθεια. Και μη με ρωτήσετε κάτι άλλο. Σας παρακαλώ, μέχρι εκεί. Μη με ρωτήσετε κάτι άλλο, διότι δεν θέλω. Αν θέλει ο κ. Σαμαράς να δημοσιοποιήσει αυτήν την κουβέντα, ας το κάνει. Αλλά δεν θα το κάνω εγώ…»

- Για την προτροπή του Πάνου Παναγιωτόπουλου να αποχωρήσει από την κούρσα για τον δήμο της Αθήνας

«Ο κ. Παναγιωτόπουλος μου έπλεξε το εγκώμιο. Ανήκει στη λαϊκή δεξιά όπως κι εγώ αλλά είναι και υπουργός. Η ΝΔ έχει 126 βουλευτές και ζήτημα είναι, αν υπάρχουν 10, που με έχουν προτρέψει να αποχωρήσω»

- Για τον κ. Καμίνη και το έργο του στην Αθήνα

«Επαναλαμβάνω την πρόσκληση-πρόκληση στον κ. Καμίνη να πάρουμε μία κάμερα μαζί και να δείξω εγώ, το μικρό έστω έργο μου και να δείξει κι αυτός το δικό του. Αν έχει κάνει έστω ένα τεχνικό έργο στην Αθήνα 3,5 χρόνια»

- Για το «νοικοκύρεμα» του δήμου, που «πέτυχε» ο κ. Καμίνης

«Εγώ παρέδωσα τον δήμο με την αξιολόγηση από τον οίκο Μοody’s να είναι στην ανώτερη οικονομική βαθμίδα. Πριν από μερικές μέρες, επί δημαρχίας-Καμίνη, η αξιολόγηση από τον οίκο-Moody’s  ήταν μία κατηγορία πάνω από τα σκουπίδια. Πράγματι, μειώθηκαν οι λειτουργικές δαπάνες του δήμου αλλά αυτό λόγω 2.000 συνταξιοδοτήσεων, των μειώσεων κατά 35%, λόγω του ενιαίου μισθολογίου και κάποιων απολύσεων»

- Τι θα κάνει, αν εκλεγεί στον δήμο

«Θα κινηθώ σε τρεις άξονες: τη συνοχή της κοινωνίας, τη λειτουργικότητα της πόλης και την ανάπτυξη της αθηναϊκής οικονομίας. Θα δώσουμε έμφαση στους δανειολήπτες, που κινδυνεύουν να χάσουν τα σπίτια τους, εξ' αιτίας των πλειστηριασμών. Το Κίνημα Δανειοληπτών «Υπέρβαση», θα συνδράμει δωρεάν τις υπηρεσίες του Δήμου, με την τεχνογνωσία, τους δικηγόρους και τους εθελοντές του, για την προστασία της περιουσίας και της αξιοπρέπειας όλων των Δημοτών. Θα επαναφέρουμε την απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη τριτέκνων και πολυτέκνων, όπως ίσχυε από το 2008 έως το 2010. Επίσης, θα απαλλάξουμε από τα δημοτικά τέλη για τρία χρόνια, όσα νοικοκυριά επιθυμούν να επιστρέψουν ως κάτοικοι της Αθήνας, για να μη συνεχιστεί η ερημοποίηση του κέντρο. Θα προχωρήσουμε σε πενταετή απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη για τους νέους επιχειρηματίες και μειώσεις για τους υφιστάμενους, που δραστηριοποιούνται στα όρια του δήμου. Παράλληλα, θα ασκηθεί πίεση στην κεντρική κυβέρνηση για φορολογικές ελαφρύνσεις των νέων επιχειρηματιών, που εγκαθίστανται στο ιστορικό κέντρο. Για να αποκτήσει τουρισμό η πόλη μπορεί πλέον να δημιουργηθεί νέο αεροδρόμιο, χαμηλού κόστους, που θα στηρίξει, με ανταγωνιστικές τιμές, τον τουρισμό. Το αεροδρόμιο αυτό, σε αντίθεση με όσα κατά καιρούς έχουν ακουστεί, είναι πλέον εφικτός και θεμιτός στόχος, αφού υπάρχει επίσημη γνωμοδότηση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Σε αυτό θα έρχονται τσάρτερ, όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες (Ρώμη και Παρίσι)»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια