Διαψεύδει ο Βασίλης Κικίλιας ότι είναι ένας από τους 3 βουλευτές με τα 3,5 εκατομμύρια στο εξωτερικό

Το όνομα του κ. Κικίλια και ενός βουλευτή της Βόρειας Ελλάδας κάνουν από το πρωί τον γύρο του διαδικτύου.
Αναταραχή στη ΝΔ από την υπόθεση με τους τρείς βουλευτές της οι οποίοι έστειλαν 3,5 εκ € έστειλαν με εμβάσματα σε τράπεζες του εξωτερικού την περίοδο 2009-2012.
Τα στοιχεία προέκυψαν από το Κέντρο Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου.
Αναστάτωση έχει προκαλεσει στη ΝΔ η υπόθεση με τους τρείς βουλευτές της οι οποίοι σύμφωνα με δημοσιεύματα έβγαλαν με εμβάσματα στο εξωτερικό 3,5 εκατομμύρια ευρώ από το 2009 έως το 2012.

Με μια ανακοίνωση που εξέδωσε ο βουλευτής της ΝΔ, Βασίλης Κικίλιας, διαψεύδει ότι το όνομά του είναι μεταξύ των τριών ονομάτων βουλευτών της ΝΔ που έβγαλαν στο εξωτερικό 3,5 εκατομμύρια ευρώ.

Το όνομα του κ. Κικίλια δημοσιεύθηκε σήμερα μαζί με το όνομα ενός άλλου βουλευτή υποστηρίζοντας ότι είναι οι δυο από τους τρείς βουλευτές της ΝΔ που έβγαλαν εμβάσματα στο εξωτερικό.

ΟΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΙΚΙΛΙΑ

"Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. Τα χρήματα μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολο τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου. 
Πορεύομαι με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ ένδικα μέσα αλλά το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και στις συκοφαντίες προς το πρόσωπο μου επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου."
newsit.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια