Ουσιαστικά χωρίς σχέδιο η απαγωγή Καραμολέγκου....

Μέσω αγγελίας νοίκιασαν το κρησφύγετο στο βιοτεχνικό πάρκο Κερατέας οι απαγωγείς 
Το ζήτησαν για τρεις μέρες και πλήρωσαν 100€ 
Ένα μήνα πριν την απαγωγή «σκαρφίστηκαν» το σχέδιο οι απαγωγείς 
Μανώλης Καραμολέγκος: Φοβήθηκα πολύ – Με σεβασμό έπεισα τον απαγωγέα να παραδοθεί 
Δείτε εικόνες μέσα από την αγροικία όπου κρατήθηκε ο επιχειρηματίας 
Τρεις ημέρες θα κρατούσαν όμηρο τον αρτοβιομήχανο Μανώλη Καραμολέγκο. Είχαν βρει την αγροικία στην οδό Αγ. Σεραφείμ στο βιοτεχνικό πάρκο της Κερατέας, μέσω αγγελίας, 5-6 ημέρες πριν προβούν στην απαγωγή.

Ήταν η εξοχική κατοικία ενός ομογενή από τη Ρωσία. Ένας από τους δύο Μολδαβούς συλληφθέντες είχε επικοινωνήσει μαζί του και του είχε πει ότι την χρειάζεται για 3 ημέρες, προκειμένου να φιλοξενήσει κάποιους «φίλους» του, που είχαν έρθει από την... πατρίδα. 

Οι δύο άνδρες βρέθηκαν και συμφώνησαν τη μίσθωση τριών ημερών προς 100 ευρώ. Ο ιδιοκτήτης του έδωσε το κλειδί του σπιτιού και του είπε που να το αφήσει όταν έφευγε. Αρχικά όταν κλήθηκε από τους αστυνομικούς για να καταθέσει, δεν αποκάλυψε αμέσως τη «μίσθωση», φοβούμενος την... εφορία, αφού δεν είχε κάνει κάποιο μισθωτήριο συμβόλαιο και τα χρήματα που θα λάμβανε ήταν «μαύρα». Αργότερα αποκάλυψε ότι συνάντησε τον «ενοικιαστή» και έλαβε χέρι με χέρι τα χρήματα.

Οι αστυνομικοί, αναφέρουν ότι προς το παρόν δεν φαίνεται τυχόν εμπλοκή ή συμμετοχή του στο σχεδιασμό της απαγωγής του μεγαλοβιομήχανου. Οι αξιωματικοί της Ασφάλειας Αττικής συνδυάζοντας στοιχεία της υπόθεσης απαγωγής, θεωρούν πως το σχέδιο ήταν «ευκαιριακό» και προέκυψε περίπου ένα μήνα πριν εκδηλωθεί. Η πληροφόρηση για την οικονομική κατάσταση του Μανώλη Καραμολέγκου, εκτιμούν ότι ήρθε «τυχαία» στα... αυτιά των απαγωγέων, ίσως από κάποια συνάντηση παρέας, κάποιο μέλος της οποίας εργάστηκε, εργαζόταν ή γνώριζε τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του αρτοβιομήχανου. 

Σε αυτές τις διαπιστώσεις, έχουν προβεί, οι αστυνομικοί, έχοντας ως δεδομένο ότι η αρπαγή του ταξί, με την απειλή όπλων, έγινε σχεδόν 20 ημέρες πριν από το Ν. Ηράκλειο, ενώ και τα δύο καρτοκινητά που είχαν δοθεί σε «πακιστανούς» είχαν αγοραστεί 15 ημέρες πριν και ενεργοποιήθηκαν μόνο την ημέρα της απαγωγής. Βέβαια η πρώτη επικοινωνία του κ. Καραμολέγκου με τον λογιστή του το πρωί της Τετάρτης έγινε από το προσωπικό του κινητό τηλέφωνο και ακολούθησαν δύο ακόμη επικοινωνίες με τα δύο κινητά των απαγωγέων. 

Οι αρμόδιοι αξιωματικοί της Ασφάλειας Αττικής συνεχίζουν τις έρευνες για τον εντοπισμό και του τρίτου απαγωγέα, από την Αλβανία όπως λένε, και αναζητούν αποτυπώματα και γενετικό υλικό προκειμένου να εντοπίσουν τα ακριβή στοιχεία ταυτότητάς του.

Μανώλης Καραμολέγκος: Θα αναθεωρήσω πολλά πράγματα

Συναισθηματικά φορτισμένος, ο Μανώλης Καραμολέγκος, εμφανίστηκε σήμερα στα γραφεία της εταιρίας του και μίλησε στους δημοσιογράφους καθαρά για τις σκέψεις και τα όσα έζησε, για το πως αντιμετώπισε την απαγωγή του η οικογένειά του και ο ίδιος. Όπως είπε χαρακτηριστικά, φοβήθηκε, όπως θα φοβόταν κάθε άνθρωπος. Είπε επίσης ότι κάποιοι επέμεναν να μην μιλήσει, πρόσθεσε ότι είναι περήφανος για τον γιό του και ότι η πρώτη κουβέντα που είπε στην οικογένειά του δεν ήταν κουβέντα αλλά κλάμματα.

Ο κ. Καραμολέγκος ήταν ιδιαίτερα θερμός πλησιάζοντας προς τους δημοσιογράφους. Είπε:

«Είναι μια νέα μέρα. Ηθελα να σας συναντησω, να δείτε κι εσεις ότι είμαι καλά. Να σας μιλήσω. Ξέρω ότι θέλετε να ρωτήσετε πολλά. Σας παρακαλώ πάρα πολύ καταλάβετε ότι η θέση μου είναι πάρα πολύ δύσκολη. Κανένας δεν ήθελε να κάνουμε αυτή την συνάντηση. Εγώ επέμενα διότι ήθελα να σας μιλήσω. Πρώτον να σας ευχαριστήσω που χειριστήκατε το θέμα με μια λεπτότητα και να σας πω ότι η έρευνα αυτή την στιγμή είναι σε εξέλιξη και γι αυτό δεν μπορώ να απαντήσω στις πολύ σοβαρές ερωτήσεις που έχετε. Να ακούσετε από τα χείλη μου ότι οι απαγωγείς μου δεν είχαν καμμία σχέση με την δουλειά την δική μας. Δεν είχαν δουλέψει ποτέ σε καμία από τις επιχειρήσεις μας. Δεν τους ξέραμε. Και κάτι λίγο πιο προσωπικό. Είμαι 55 παιδιά, όχι 60.
Με έσωσε η πίστη μου. 'Ηταν θεμα να βρείς την ψυχική ηρεμία να επιβιώσεις. Αν δεν έχεις πίστη. Πως θα επιβιώσω. Πως να φύγω από αυτή την δύσκολη κατάσταση. Η δύναμη ψυχής, αυτό βοήθησε πολύ. Τον έπεισα με σεβασμό. Αλλά μην ξεχνάτε ότι ηταν απαγωγείς. Είχαν εναν σκοπό δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω σε αυτό.
Η οικογένεια, η γυναίκα μου οι άνθρωποι μου έχουν περάσει και αυτοί τον δικό τους γολγοθά. Φαντάζεστε. Δεν μπορώ να σας απαντήσω σε ερωτήσεις για την έρευνα. Αισθάνομαι καλά. Θα αναθεωρήσω πολλά πράγματα προς το καλό. Θα προσέξω λίγο περισσότερο και τους δικούς μου και τον εαυτό μου. Ημουν πολύ χύμα. Είναι πολύ νωρίς. Φοβήθηκα πολύ. Κάθε άνθρωπος θα φοβόταν. Ούτε στον χειρότερο εχθρό σας τέτοιο πράγμα, αλλά είπαμε η πίστη και η ψυχραιμία με βοήθησε. Δεν εχω κοιμηθεί τρείς μέρες. Οι εποχές είναι πολύ δύσκολες. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε λίγο πιο σοβαροί και πιο προβληματισμένοι.

Όταν ρωτήθηκε για το πως έφτασε στο αστυνομικό τμήμα της Κερατέας είπε: «Ήταν πολύ δύσκολο διότι κι εκείνοι δεν ήξεραν έζησαν κάτι πρωτοφανές. Επρεπε να τους πω αμέσως ποιός είμαι. Ηταν μεγάλη ανάγκη να πω εγώ στην αστυνομία αμέσως να πιάσουν τον άνθρωπο και να ηρεμήσουν. Ζούσα σε έναν άλλο δικό μου κόσμο»

Όταν ρωτήθηκε για την πρώτη αντίδραση της οικογένειάς του και τι τους είπε όταν τους είδε είπε: «Δεν ήταν λόγια. Ήταν κλάμματα». Όταν τον ρώτησαν τι σκέφτηκε για τον γιο του που βγήκε να τον ψάξει, είπε: «Είμαι περήφανος για τον γιο μου» 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια