"What is this motherfucker Pangalos doing?"

Σαν παραμυθάκι περιέγραψε ο Θεόδωρος Πάγκαλος, πως η ελληνική κυβέρνηση επι των ημερων του στο υπουργείο Εξωτερικών υπέκλεπτε τις συνομιλίες του αμερικανού πρέσβη στην
Αθήνα αλλά και του αμερικανού πρέσβη στην Άγκυρα. Ιστορίες γι' αγρίους;
«Εγώ θα σας πω και θα σας φανεί παράξενο ότι κάποτε η ΕΥΠ είχε καταφέρει να παρακολουθεί, όχι μόνο τον Αμερικανό πρέσβη στην Αθήνα, αλλά και τον Αμερικανό πρέσβη στην Άγκυρα. Και κάθε φορά που πήγαινα μαζί με τον καφέ μου και το κουλούρι μου, είχα στο γραφείο μου μια στοίβα με χαρτιά που μου έστελναν, όχι όλα, αλλά αυτά που με ενδιέφεραν. Τον καιρό που ήμουν υπουργός (Εξωτερικών)…» δήλωσε ο Θ. Πάγκαλος στον ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ, κληθείς να σχολιάσει τις αποκαλύψεις ότι η NSA έκανε παρακολουθήσεις και στην Αθήνα.

«Απλώς μερικές φορές ήταν πολύ διασκεδαστικό να ακούω τον Αμερικανό πρέσβη να λέει στο συνάδελφό του στην Άγκυρα ή σε κάποιον από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ "what is this motherfucker Pangalos doing?". Και ο άλλος να απαντά "this motherfucker called me today"
Ανέφερε πως η ΕΥΠ είχε τη δυνατότητα και παρακολουθούσε τις πρεσβείες των ΗΠΑ στην Άγκυρα και την Αθήνα και πρόσθεσε: «προφανώς κατασκόπευαν και με τεράστια επιτυχία! Προφανώς και υπάρχουν τέσσερα πρόσωπα σε κάθε κυβέρνηση, ο πρωθυπουργός, ο υπουργός Εξωτερικών, ο υπουργός Άμυνας και ο υπεύθυνος για την ΕΥΠ που ενημερώνονταν», όπως είπε, «αυτό έχει γίνει προ 20ετίας και υπάρχει πλήρης παραγραφή, για όλους».

Αναφερόμενος σε δημοσιεύματα για την κατασκοπευτική δράση αμερικανικών υπηρεσιών σε ξένες χώρες, τόνισε ότι «οι Αμερικανοί έκαναν ό,τι μπορούσαν, για το καλό όλων μας» και πως δεν ενημέρωσαν τους Ευρωπαίους για λόγους εμπιστευτικότητας, αλλά και γιατί έχουν πιο προχωρημένη τεχνολογία.

Πάντως, σημείωσε ότι από τις υποκλοπές που είχε κάνει η ΕΥΠ στους Αμερικανούς «δεν μάθαινα και κάτι σοβαρό, διότι όλα αυτά που έλεγαν τα ήξερα». 

Και συμπλήρωσε: «Απλώς μερικές φορές ήταν πολύ διασκεδαστικό να ακούω τον Αμερικανό πρέσβη να λέει στο συνάδελφό του στην Άγκυρα ή σε κάποιον από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ "what is this motherfucker Pangalos doing?". Και ο άλλος να απαντά "this motherfucker called me today" κοκ. Φιλικά οι άνθρωποι… Και εγώ αντιστοίχως μιλούσα με συναδέλφους μου για κάποιους Αμερικάνους, όταν ήξερα και νόμιζα ότι κανείς δεν με ακούει. Τα άλλα τα ξέραμε, το γενικό πνεύμα της συζήτησης. Είχαμε κάνει τις αναλύσεις μας, τα ξέραμε».
newsit.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια