Έδωσε ρέστα ο Πανίκας. Καλύτερα Ζορό τις Αποκριές, παρά Τσάβες με Burberry κάθε μέρα

Στην αντεπίθεση πέρασε ο πρώην περιφερειάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης μετά τις επικριτικές δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα για την πολιτική του αλλά για την αμφίεση του Ζορό με την οποία είχε εμφανισθεί στο παρελθόν.

«Θα ήθελα κατ' αρχήν να ευχαριστήσω....
τον κύριο Τσίπρα και το επικοινωνιακό του επιτελείο για το γεγονός ότι τις προηγούμενες ημέρες θύμισαν σε κάποιους το ρόλο μου στις προηγούμενες εθνικές εκλογές και τον ορισμό μου από τον Αντώνη Σαμαρά ως επικεφαλής και ¨αρχιστρατήγου¨ του εκλογικού αγώνα της ΝΔ στη βόρεια Ελλάδα και όχι μόνο.

Είναι σημαντικό να αναγνωρίζει ένας αρχηγός κόμματος πως ένας Ψωμιάδης επηρέασε τόσο αρνητικά για το ΣΥΡΙΖΑ το εκλογικό αποτέλεσμα πριν ένα χρόνο. Τον ευχαριστώ και για ένα πρόσθετο λόγο: ανέδειξε μια πραγματικότητα που κάποια μεγαλοστελέχη της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα επιδιώκουν απεγνωσμένα να υποτιμήσουν, πως χωρίς τον ¨γραφικό¨ Ψωμιάδη οι θέσεις που πήραν στην κυβέρνηση και σε κρατικούς φορείς δεν θα ήταν καθόλου εξασφαλισμένες.

Ο κ. Τσίπρας μίλησε ακόμη και χτες στη συνέντευξη τύπου που έδωσε στη Θεσσαλονίκη για ¨διαφθορά¨ στην πόλη μας, κάνοντας κατ' ουσία έμμεση αναφορά και στη δική μου περίπτωση. Καλό είναι να γνωρίζει, πως στη δική μου υπόθεση δεν υπάρχει ούτε κατάχρηση δημόσιου χρήματος, ούτε υπεξαίρεση, ούτε πλουτισμός. Δεν χάθηκε ούτε ευρώ. Όλοι πλέον έχουν αντιληφθεί το τι συνέβη. Έχω, όμως, απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη.

Αυτές οι λογικές του ¨τσουβαλιάσματος¨ μπορεί να λειτουργήσουν ως μπούμερανγκ για ένα κόμμα όπως ο ΣΥΡΙΖΑ που ενώ διαθέτει ικανά στελέχη, προσφέρει φιλόξενο καταφύγιο σε στελέχη της κλεπτοκρατίας του ΠΑΣΟΚ, σε ¨παρθένες¨ που δήθεν ξεγελάστηκαν και είδαν το ¨φως το αληθινό¨ μετά την καταπόντιση του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2012.

Ο κύριος Τσίπρας με όλα αυτά αδικεί τον εαυτό του. Και αυτό γιατί του δίνεται μια μοναδική ευκαιρία, ως νέος άνθρωπος, να πάρει την πρωτοβουλία, πρώτος αυτός μετά το 1974, να προωθήσει την εθνική συνεννόηση, να κάνει την κομματική και πολιτική υπέρβαση. Αυτός, όμως, επιλέγει τον εύκολο δρόμο του λαϊκισμού. Και κάνει συνεχώς λάθη.

Η επανάσταση του χάνεται στους διαδρόμους πολυτελών ξενοδοχείων και κοσμικών εστιατορίων. Σε κάθε περίπτωση, είναι τιμή μου να διακατέχεται και ο Αλέξης Τσίπρας, όπως και ο Πάνος Καμμένος, από το ¨σύνδρομο Ψωμιάδη¨.

Δεν καταλαβαίνει ότι εκτίθεται ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, όταν τη μια μέρα επιδίδεται σε επαναστατική γυμναστική και την άλλη φορά το κοστούμι του υποταχτικού και προσκυνά το σύστημα στην Ουάσιγκτον και στην Ευρώπη; Προφανώς έχει κακούς συμβούλους.

Ας έχει όμως τουλάχιστον υπ' όψη, πως όταν αναφέρεται σε μένα, δεν έχει να κάνει με κανένα ¨πολιτικό λουκουμά¨. Εγώ προτιμώ να ντύνομαι Ζορό τις Απόκριες παρά να είμαι ντυμένος Τσάβες με Burberry 365 μέρες το χρόνο.

32 χρόνια πρώτος σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις, δεν υπήρξα ποτέ ανεπάγγελτος, έχω πολλά ένσημα. Και θα συνεχίσω να είμαι στις επάλξεις της πολιτικής μέχρι ο λαός να αποφασίσει ότι ήρθε η ώρα να πάω σπίτι μου», δήλωσε ο κ. Ψωμιάδης.
parapolitika.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια