Π. Παυλόπουλος για το επεισόδιο έξω από τη βουλή: "Εγώ φταίω. Τόσα χρόνια έχω συνηθίσει να περπατώ μόνος μου και να περνώ μέσα από πορείες."

Επεισόδιο πριν λίγο έξω από την βουλή με εργαζόμενους της ΛΑΡΚΟ  και του βουλευτή καθηγητή Προκόπη Παυλόπουλου. 5-6 άτομα από τους συγκεντρωμένους πλησίασαν τον τον κ. Παυλόπουλο από πίσω και του πέταξαν νερό.

Προσωπική και αποκλειστική....
ευθύνη χρεώνει στον εαυτό του ο Προκόπης Παυλόπουλος για τα όσα προ ολίγου συνέβησαν στη Βουλή με τους εργαζόμενους της ΛΑΡΚΟ. Ο καθηγητής και βουλευτής της ΝΔ βγήκε από το Κοινοβούλιο , μετά τη διάσκεψη των φορέων για τον Κώδικα των Δικηγόρων, και θέλησε να περπατήσει πεζός έως το αυτοκίνητο του που ήταν σταθμευμένο πιο πάνω. Έξω περίμεναν οι διαμαρτυρόμενοι της ΛΑΡΚΟ και πέρασε ανάμεσα τους.

Ορισμένοι εξ΄ αυτών τον προσέγγισαν και ζήτησαν να κουβεντιάσει μαζί τους. Ανταποκρίθηκε αμέσως αλλά μόλις άρχισε να μιλά μια ομάδα πέντε - έξι ατόμων του επιτέθηκε ρίχνοντας του από πίσω νερό. Ο καθηγητής σταμάτησε την κουβέντα και πήγε στο αμάξι .

«Εγώ φταίω. Τόσα χρόνια έχω συνηθίσει να περπατώ μόνος μου και να περνώ μέσα από πορείες. Κακώς δεν υπολόγισα τη δικαιολογημένη οργή του κόσμου. Όταν το βιοτικό επίπεδο του εργαζόμενου βρίσκεται σε τέτοια επίπεδα, οφείλω να είμαι πιο προσεκτικός » ανέφερε λίγο αργότερα στους συνομιλητές του. Η αλήθεια πάντως είναι ότι κάθε εβδομάδα ο καθηγητής έρχεται σε επαφή με εκατοντάδες φοιτητές στη Νομική και ουδέποτε δημιουργήθηκε το παραμικρό ζήτημα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια