Ανέκδοτα για πολύ γέλιο!!!


Η γυναίκα έστειλε το ακόλουθο μήνυμα στο κινητό του άνδρα της:
Αγάπη μου,
Αν κοιμάσαι, στείλε μου τα όνειρά σου.
Αν χαμογελάς, στείλε μου....
το χαμόγελό σου.
Αν κλαις, στείλε μου τα δάκρυά σου.
Σ’ αγαπώ.
Και εκείνος απάντησε:
Είμαι στην τουαλέτα. Τι να στείλω;


- Τι κάνεις εκεί ρε; Σνιφάρεις το αλεύρι;
- Μα είναι για όλες τις χρήσεις!

-Άλλαξε πλευρό, ροχαλίζεις…
-Γιατί στο άλλο τι νομίζεις ότι παίζει, Πάριο;;;;


Μια φορά κολυμπούσαν σε μια πισίνα δύο άντρες και σε μια στιγμή βλέπουν μια πανέμορφη κοπέλα και λέει ο ένας:
- Ποπό, μια γκόμενα!
- Ναι, λέει ο άλλος πρέπει να είναι Γερμανίδα.
- Όχι ρε, τι λες, Ελληνίδα είναι.
- Τι λες ρε, έχει τέτοιες κοπέλες η Ελλάδα;
Εκεί που μάλωναν βλέπουν τη γκόμενα να μπαίνει στην πισίνα και να φωνάζει:
- Χανς, χανς!…
- Βλέπεις ρε, Γερμανίδα είναι, λέει ο άλλος.
- Έχεις δίκιο τελικά.
Και αμέσως μετά ακούνε:
- Χάνς Μήτσο μ`, χάνς! το νερό είνι ζιστό!….

-Όταν είναι να φύγουμε, θα σου κάνω νόημα..
-Τι νόημα;
-Θα σού κλείσω το μάτι..
-Ποιο απ’ τα 2;
-To δεξί..
-Όπως σε βλέπω;
-Γ@μα το… Θα φύγω μόνος…!

-Μαμά, είδα τον κόκορα δέκα φορές με κότα σήμερα!
-Πήγαινε, πες το στον πατέρα σου…
-Μπαμπά, η μαμά μού είπε να σου πω, ότι είδα τον κόκορα πάνω σε κότα δέκα φορές σήμερα…
-Με την ίδια κότα ήταν;
-΄Οχι!
-Πήγαινε πες το στη μάνα σου!!!




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια